چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

شاخه گلی به رسم مهربانی

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 413708
طبق سنت دیرنیه ما ایرانیان، روزهای پایانی سال و ایام نوروز نه تنها زمان مناسبی برای دید و بازدید اقوام است بلکه فرصت مغتنمی برای خیران و نیکوکاران برای دلجویی از بیماران و سالمندان است.
به گزارش جهان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: یکی از کارهای خداپسندانه برخی واقفان، عیادت از بیماران و اهدای گل و شیرینی از درآمد موقوفاتشان برای اجرای این سنت حسنه است.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی با اشاره به اینکه عیادت از بیماران مانند هر سال در برنامه های ایام عید قرار گرفته است، افزود: صبح امروز جمعی از خیران با حضور در بیمارستان های فیروزآبادی و مهدیه تهران با اهدای گل و شیرینی و عیادت بیماران به این کار خداپسندانه اقدام کردند.

وی گفت: در نیات واقفان و خیران نیکوکار، عمل به سنتهای حسنه ای گنجانده شده است که اجرای آنها علاوه بر کارنیک، یادآوری به دیگران برای ادامه این راه خیر نیز به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *