جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام نوروزی فرمانده ناجا

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 413669
فرمانده نیروی انتظامی در پیامی ضمن تبریک سال نو به کارکنان این نیرو، گفت: موفقیت ناجا در انجام ماموریت ها و جایگاه ویژه ای که در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی یافته است، بی تردید مرهون روحیه جهادی یکایک شما ست.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام تبریک سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار

با محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال همکاران گرامی و همسنگران عزیز،

صمیمانه ترین سلام و درود خود را به مناسبت فرا رسیدن نوروزی دیگر تقدیم یکایک شما و خانواده های همراه و گرانقدرتان می کنم.

نوروز، همیشه پیام آور نشاط، رویش و حرکتی پرشور بوده است؛ اما نوروز ۱۳۹۴ به دلیل تقارن با یاد و نام دخت بی همتای پیامبررحمت "صلی الله علیه و آله" شرافت و برکتی دیگر یافته است.

فاطمه زهرا" سلام الله علیها"، کوثر برکات بی انتهای پروردگار متعال است که امنیت فراگیر و کم نظیر این سرزمین پهناور و فاطمی تنها یکی از آن برکت هاست؛ به محضر نورانی آن بانوی یگانه سلام و صلواتی بی پایان می فرستیم و از روح قدسی او برای انجام هرچه بهتر ماموریت های خویش مدد می طلبیم.

همه می دانند که دشمنان و بدخواهان از هیچ کوششی برای ناامن ساختن ایران اسلامی فروگذار نکرده اند؛ چراکه ناامنی و حتی احساس ناامنی می تواند در روند تحقق اهداف بلندی مانند "پیشرفت و عدالت" خلل ایجاد کند با این حال همگان نیز اذعان می کنند که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، همواره رو به رشد و تعالی بوده و توانسته است امنیت و آسایش عمومی را در سطحی قابل قبول برای این ملت برگزیده، به ارمغان آورد.

نگاهی گذرا به اوضاع کشورهای همسایه کافی است تا بدانیم آنچه بیگانگان در پی آن هستند، چگونه اوضاعی است اما به رغم همه دسیسه ها به فضل پروردگار و با هدایت های مستمر و حمایت های دائمی رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) امروز ایران اسلامی به نمونه ای از " قریه مطمئنه" و الگوی قابل ارائه به مشتاقان "پیشرفت و عدالت" در جهان تبدیل شده است.

موفقیت ناجا در انجام این ماموریت و جایگاه ویژه ای که در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی یافته است، بی تردید مرهون روحیه جهادی یکایک شما ست؛ روحیه ای که بر دو پایه تلاش حداکثری و بهره مندی حداقلی استوار است، مناعت طبع شماست که به ایثار و از خودگذشتگی پیوند خورده و این برکت ماندگار را آفریده است.

البته نمی توان و نباید نقش خانواده ها را در این میان از یاد برد؛ شکیبایی و همدلی همسران و فرزندان است که پیمودن راه های دشوار را برای شما و ما ممکن ساخته و می سازد.

به سهم خود از شما و همه آنان سپاسگزارم و در انتظار روزی هستم که با طلوع آخرین خورشید امامت، نعمت امنیت نیز در کامل ترین وجه خود به منصه ظهور برسد و پاداش خود را از دستان مبارکی بگیرید که جهان را سرشار از عدالت و سعادت خواهد ساخت.

تا رسیدن آن روز، که به خواست خدا نزدیک است، باید کمر همت را همچون گذشته محکم ببندیم و با پیروی کامل و عاشقانه از نایب عظیم الشان آن بزرگوار، همچنان مدال بصیرت و ولایت را برسینه نگاه داریم و باوری داشته باشیم که پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه است که ما و کشور ما را بیمه کرده و می کند.

رجوع روزانه به قرآن کریم، تدبر در آموزه های آن، مراقبت دائم از خویشتن، پاک اندیشی و پاک دستی، بزرگداشت ارزش ها و اقامه شعائر الهی، خوش برخوردی و رحمت با مردم به موازات حفظ اقتدار در برابر تبهکاران، اهتمام به گسترش دانش و مهارت های لازم و بالاخره توجه ویژه به فرزندان و خانواده از مهم ترین توصیه های فقیه عادلی است که ما افتخار سربازی او را داریم.

به روح بلند امام و شهیدان ، خصوصا همکاران عزیزی که در حسرت پرواز شکوهمند آنان بوده و هستیم، درود می فرستیم و در برابر ایثارگران و جانبازانی که مایه برکت کار و سازمان ما هستند، سر تسلیم فرود می آوریم و از خداوند می خواهیم که بهترین حال را نصیب همه ما گرداند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *