پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیش‌بینی بارندگی در شمال و غرب کشور

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 413460
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در شمال و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود:براساس نقشه های پیشیابی هواشناسی امشب در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که این وضعیت با شدت کمتر در مناطقی از غرب، شمال شرق، شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که بارش تا اواخر روز پنج شنبه در مناطق ذکر شده تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: از فردا شب با ورود یک سامانه بارشی جدید در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور و به تدریج دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف و وزش باد آغاز می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز جمعه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد، سامانه فوق در روز جمعه کل نیمه غربی و در ساعات بعدازظهر مرکز، دامنه های جنوبی و شمالی البرز، برخی مناطق جنوب شرق و بتدرج شرق و شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری اوایل شب ابری در اواخر وقت همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف رخ می دهد. کمینه و بیشینه دما دراین روز ۱۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *