جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
دریادار فدوی:

توان ایران جرأت حمله را به دشمن نمی‌دهد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 413452
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل توان جمهوری اسلامی بایستد، گفت: توان بازدارنده ایران جرأت حمله را به دشمنان نمی‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دریادار علی فدوی دقایقی پیش در مراسم رونمایی از کتاب چشمان شرجی در هتل فانوس دریایی مشهد اظهار داشت: توان بازدارنده جمهوری اسلامی جرأت حمله به دشمنان را نمی‌دهد و امروز دشمنان ما با وجود تمام تلاشی که برای نابودی نظام اسلامی دارند اما باز هم نمی‌توانند در مقابل ایران اسلامی بایستند.

وی با تأکید براینکه امروز دشمن در حوزه انفعال قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن هر روز به دنبال نابودی نظام اسلامی بوده، اما توان بازدارنده و حوزه انفعالی دشمن مانع تحقق چنین امری شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: در طول تاریخ این همه توان علمی، رسانه‌ای، نظامی و اقتصادی علیه یک انقلاب با هم جمع نشده بود و این در حالی است که انقلاب اسلامی همواره با کلام حرف خود را بیان کرده، اما دشمن با تیر به مقابله آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماهیت جنگ ۸ ساله بیان کرد: ماهیت جنگ ۸ ساله و سال‌های دفاع مقدس دارای هویت و ماهیت حق و باطلی بوده و در حال حاضر نیز این حق و باطل میان ایران و دشمنانش وجود دارد.

دریادار فدوی عنوان داشت: ماهیت حق سند قوی است که هرکس به میزان توان خود می‌تواند در جبهه حق قرار گرفته و به ایفای نقش خود بپردازد؛ به عنوان مثال انتشار کتاب در رابطه با دوران دفاع مقدس می‌تواند سبب اتصال به ماهیت حق شود و پاداش این امر را جز خدا نمی‌تواند بدهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری و آشنایی با ماهیت حق و باطلی است، اضافه کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها به دلیل ماهیت باطلی که دارند نمی‌توانند در هیچ جنگی به پیروزی برسند.

دریادار فدوی ادامه داد: آمریکایی‌ها و دشمنان ما هر چقدر هم که دست و پا بزنند نمی‌توانند در برابر توان بازدارنده و قدرت مسلم نظام اسلامی ایستادگی کرده و یا به این کشور حمله کنند.

گفتنی است؛ امروز کتاب چشمان شرجی نوشته مریم عرفانیان با حضور دریادار فدوی رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *