جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روشهای جذاب داعش برای کودکان +عکس

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 413371
به نظر می آید که گروه تروریستی داعش پس از ناتوانی در جذب هرچه بیشتر جوانان، تلاش می‌کند تا کودکان را برای اهداف جنایتکارانه خود به کار بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه العالم، مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان این کشور در لندن تأکید کرد، داعش در شهرهای "المیادین" و "بوکمال" در حومه شرقی دیرالزور دفاتری را برای جذب کودکان زیر ۱۸ سال گشوده و اهالی این مناطق را به ثبت نام فرزندان خود تشویق می‌کند.

پس از ثبت نام کودکان در این دفاتر، کودکان ۲ دوره "شرعی" و "نظامی" را سپری می کنند به صورتیکه داعش ابتدا کودکان را با تفکرات خود شستشوی مغزی می دهد و پس از آن در دوره نظامی به آنان استفاده از انواع سلاح، تیراندازی، درگیری تن به تن و حمله را می آموزد.


داعش بیشتر این کودکان را از مساجد و یا مناطق تحت کنترل خود جمع آوری و جذب می کند. کودکانی هم که برای تماشای اعدامهایی مانند سربریدن، شلاق زدن و سنگسار جمع می شوند، مورد توجه داعش قرار دارند.


داعش برخی کودکان را نیز برای جمع آوری اطلاعات و حمایت از مقرهای امنیتی آموزش می دهد.


این گروه تروریستی همچنین به دنبال جذب کودکانی است که از نقص‌های مادرزادی رنج می برند.


داعش در ۲۵ ژانویه ۱۴۰ کودک زیر هجده سال را به اردوگاه‌های آموزشی خود فرستاد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *