پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

شهادت مدافع حرم + عکس

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 413080
یکی از دلاوران محله «کوت الشیخ» در درگیری با تروریست‌های تکفیری در دفاع از مقدسات اسلامی شربت شهادت نوشید و آسمانی شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یکی از جوانان برومند خرمشهر با نثار خون خود در دفاع از حریم آل‌الله بار دیگر یاد و خاطره شهدای بزرگوار خطه خوزستان را که جان خود را در راه آزادسازی خرمشهر قهرمان نثار کردند زنده کرد.

جوان بسیجی «علی منیعات» از مجاهدان جوان و فعالان بسیجی خرمشهر و محله «کوت الشیخ» در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به اسطوره‌ای بی‌بدیل تبدیل شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از شهید منیعات به ابراز خرسندی از به شهادت رسیدن این جوان ایشان را «ابوالحسن الایرانی» معرفی کرده و مسؤولیت شهادت وی را بر عهده گرفته‌ است.

داعش مکان شهادت ابوالحسن الایرانی مکان شهادت را تکریت عنوان کرده است.

«مجید حسین‌زاده» فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر نیز شهادت این رزمنده دلاور را تأیید کرد.

پیکر شهید منیعات تا کنون به خانواده‌اش تحویل داده نشده و از زمان مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید خبری منتشر شده است.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.

ایران از‌‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهادت مبارکت باشد برادر عزیز.. از تو میخواهم ما را هم شفاعت کنی .برای ما دنیایی ها طلب آمرزش کن .
عین سین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا و رسول و ائمه و ملائکه الله و بندگان خوب خدا بر شهدا وننگ و نفرینشان بر این تکفیری ها و حامیانشان باد
روح تمام شهدا شاد
امیر
لحظه شهادت ایشون عجیب بود همه پشت سنگر موضع گرفته بودن و فقط این عزیز بود که رگبار مسلسل رو به سمت تروریستها خالی میکرد-دمت گرم