سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 412886
گمرک ایران از کشف ۶۴ کیلوگرم زیورآلات از یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور و همچنین بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، كاركنان گمرک بازرگان در حين ارزيابي و كنترل يک دستگاه اتوبوس ورودي به كشور ۶۴ كيلوگرم زيورآلات را كه به طرز ماهرانه‌ اي در قسمت زيرين بخاري جاسازي شده بود كشف كردند.

عليرضا عباسپور؛ مديركل گمرک بازرگان همچنين از كشف ۵ كيلو و ۱۵۰ گرم سوهان زرگري، ۱۹ كيلو و ۳۰۰ گرم نخ جواهرسازي، ۵۰ عدد پاور رايانه، ۵۰۰ قطعه الكترونيكي مخصوص بخش ماليات، ۱۷.۵ كيلو سگک كمربند، ۴۵ عدد تجهيزات پزشكي و ۵۰ عدد سنسور اپتيک در اين گمرک خبر داد.

در خبر دیگری از گمرک آمده است: فرمانده پليس فرودگاه هاي كشور از كشف بيش از ۳۰ كيلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام (ره) با همكاري مأموران گمرک خبر داد.

سرهنگ مهري گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پليس فرودگاه حضرت امام (ره) با همكاري مأموران گمرک در هنگام كنترل بارهاي ارسالي به خارج از كشور در گمرک فرودگاه، به محموله اي به وزن يک تن و ۸۰۰ كيلوگرم شامل ۶ هزار قوطي كنسرو مشكوک شدند و از اين محموله مقدار ۳۰ كيلو مواد مخدر كشف كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *