چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۹
۱۰

«کشتی نجات» به آب‌های آزاد مقابل یمن رسید

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 412866
بنا بر اعلام کاپیتان قاضی میرسعید از دقایقی پیش کشتی نجات به آب‌های آزاد مقابل یمن رسیده و به‌سوی خلیج عدن و بندر الحدیده در حال حرکت است.
«کشتی نجات» به آب‌های آزاد مقابل یمن رسید
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کشتی نجات سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که حامل کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران به مردم مظلوم یمن است، دقایقی پیش با خروج از آب‌های عمان وارد آب‌های آزاد و بین‌المللی در حاشیه کشور یمن شد.

بنا بر اعلام کاپیتان قاضی میرسعید از دقایقی پیش، کشتی نجات به آب‌های آزاد مقابل یمن رسیده و به‌سوی خلیج عدن و بندر الحدیده در حال حرکت است. پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر کشتی نجات به خلیج عدن برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


البته شما هم که جزو راستگویان هستید!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
بابا اخبار گفت تاریخ سی ام میرسه
نکنه سرعت غیرمجاز رفته ؟؟
دست خدا به همراشون
mostafa
شمارو به جون مادرتون اخبار کشتی نجاتو مثل بعضی اخبار دیگه از وسط ول نکنین.الان دوروز که نه تو صدا وسیما نه توسایتا خبری از کشتی نجات نیس...خواهشا دائماو متناوبااخبار کشتی رو مخابره کنید
احسنتم
خواهش میکنم برای شادی دل امام زمان عج، نائب برحقش و مردم ایران این کمکها را به دست مردم مظلوم یمن برسونید

مطمئنم اگر خودمان و با پرچم هلال ایران و صلیب سرخ جهانی کمکها به شهرها و بیمارستانها نرسانیم سعودی ها کامیونهای یمنی حامل کمکهای ایران را بمبارن میکنند و زحمات هدر میرود..

یاعلی
خدا پشت و پناهشان.
Mohamad
United Kingdom
اگه میشه اطلاع رسانی کنید که ناوگروه البرز فاصلش با این کشتی چقدره و تا کجا همراهیش میکنه
بصیر
Estonia
جمهوری اسلامی نیروهای غیرتمند و فداکار و مومنی که دارد کمک به مظلوم آب و آتش نمی شناسد
الحمد لله
إن شاء الله سلامت به مقصد و مقصود برسند صلوات
سلام
ای کاش به مسلمانان مظلوم و آواره میانمار که مدتی است بدون آب و غذا وسط دریا سرگردانند و دارند از گرسنگی و تشنگی میمیرند و میگویند به ما آب و غذا بدهید هم کمک کنند فرقی ندارد صدای کمک خواهی آنان هم به گوش ما رسیده و اگر کاری نکنیم مسلمان نیستیم ای کاش واقعا کمکشان کنند :(