پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۴

لشکر کودکان داعشی+عکس

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 412702
داعش لشکری را از کودکان ایجاد کرده است، و آنها را برای اجرای حملات تروریستی و قتل فجیع گروگان ها آموزش می دهد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، روزنامه "دیلی میل" انگلیس نوشت: کارشناسان هشدار داده اند که داعش افکار افراطی خود را به کودکان تلقین می کند که این امر به معنای به وجود آمدن نسلی از کودکان با افکار افراطی و منحرف خواهد بود.

دیلی میل به نقل از "چارلی وینتر" کارشناس مؤسسه مبارزه با افراط گری " کوئیلیام " در انگلیس گزارش داد : کودکانی در شمال عراق و شرق سوریه تحت تأثیر افکار داعش هستند؛ و هیچ ارتباطی با جهان خارج ندارند و فقط براساس افکار افراطی و منحرف این گروه تروریستی رشد و نمو پیدا می کنند و هیچ اختیار و اراده ای از خود ندارند و به عبارت دیگر این کودکان یکی از بزرگترین قربانیان داعش هستند.


کارشناسان معتقدند که داعش به شستشوی مغزی کودکان می پردازند و به آنان خشونت و افراط گری را آموزش می دهند .

کمیته حقوق کودک سازمان ملل متحد اخیراً اعلام کرده است که داعش کودکان را در عراق می رباید و برخی از آنان را زنده می سوزاند و برخی را نیز به عنوان برده می فروشد .

کمیته حقوق کودک افزود : داعش از کودکان زیر ۱۸ سال اکثراً برای اجرای حملات انتحاری یا ساختن مواد منفجره یا به عنوان سپرهای انسانی استفاده می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این ده نفر به نظر شما لشکر هستن.
حسین
Iran, Islamic Republic of
این ها دسته هم نیستند چه برسه به لشکر
لشـــــــــــــــــــــــــــــکر رو خوب اومدی ......!
Iran, Islamic Republic of
داعشی ها هم به نوعی کودک کش هستند.