پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مسی؛ رونالدو را پشت سر گذاشت

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 412700
ليونل مسي که ۱۳ دسامبر ۲۰۱۴، ۱۲ گل با کريستيانو رونالدو در جدول گلزنان لاليگا فاصله داشت حالا با دو گل بيشتر از رونالدو به تنهايي در صدر گلزنان اسپانيا قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش، دقایقی پیش بارسلونا موفق با دو گل لیونل مسی که یکی از روی نقظه پنالتی و دیگری با با ضربه سر به ثمر رسید، بر میزبان خود ایبار غلبه کرده و به عنوان صدرنشین پای به ال کلاسیکوی ۲۲ مارس بگذارد. بدین ترتیب تعداد گل های مسی در لالیگا به ۳۲ رسید و او به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو فردا در مقابل لوانته باید هت تریک کند تا از مسی پیشی بگیرد. مسی در حال حاضر آقای گل اروپا نیز به حساب می آید. او در رقابت برای کفش طلا نیز فوق ستاره پرتغالی را پشت سر گذاشت.پس از او، رونالدو، کابائف، میر و لاکازت قرار دارند. فوق ستاره آرژانتینی، در سال ۲۰۱۵ تاکنون موفق به زدن ۱۷ گل در لالیگا شده در حالیکه رونالدو ۵ گل به ثمر رسانده است.

رونالدو فصل گذشته به همراه لوئیس سوارز، برنده کفش طلای بهترین گلزن رقابت های باشگاهی اروپا ‏شده بود. او و مسی تاکنون هر کدام سه بار به این جایزه دست پیدا کرده اند. ‏مسی در ۳۹ دیداری که در همه رقابت ها برای بارسا انجام داد، تاکنون ۴۳ گل به ثمر رساند.‏
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *