چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ما از فروپاشی سوریه جلوگیری کردیم

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 412612
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان جایی برای ورود به جمهوری اسلامی ایران ندارند، گفت: انقلاب اسلامی از فروپاشی مقاومت در سوریه جلوگیری کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ پایگاه بسیج در مشهد با تاکید بر اینکه امروز پس از هزار و چند سال اسلام به برکت انقلاب اسلامی فرصت حضور در عرصه‌های مختلف را پیدا کرده است، اظهار کرد: اسلام در متن مسائل مردم ورود پیدا کرده و قرآن از موضوع راز و نیاز به نقش اساسی و حیاتی خود در تامین تحولات جوامع اسلامی وارد شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما راه سختی را برای حاکمیت اسلام پیموده‌ایم و برای آزادی بندگان خدا از اسارت و حفظ کرامت و عزت مسلمانان مسیر سختی را طی کرده‌ایم اما این اقدامات سبب شد تا امروز شجره طیبه دین اسلام در اعماق ایمان و باور مردم ما ریشه‌های مستحکمی پیدا کند.

وی با بیان اینکه ما باور نمی‌کردیم که به این سرعت انقلاب اسلامی از مرزهای کشور عبور کند، گفت: ما از فروپاشی دولت‌های بزرگ به دست قدرت‌های بزرگ جلوگیری کردیم و اجازه ندادیم که عراق به دست آمریکا و عناصر دست نشانده آنها بیفتد.

سردار سلامی افزود: همچنین ما از فروپاشی مقاومت در سوریه جلوگیری کردیم و اجازه ندادیم سرنوشت مسلمانان در آن کشور به دست دشمنان بیفتد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: فلسطینیان به برکت دستاوردهای انقلاب ما نفس می‌کشند و زنده‌اند و همچنین بحرینی‌ها امروز می‌توانند در خیابان‌های بحرین اعتراض کنند و دولت بحرین نمی‌تواند آنطور که می‌خواهد آنها را سرکوب کند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند امنیت و شرافت ما را از بین ببرند و آنها جایی برای ورود به این مملکت ندارند، افزود: باید همگان بدانند که راه ما ادامه دارد و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که زمانی که مسئولیتی را برعهده می‌گیریم تعهدات خود را خوب بشناسیم، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یا مسئولیت‌ها را به زمین بگذاریم و به غیر واگذار کنیم و یا به درستی آنها را انجام دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مشهد باید یکی از امن‌ترین و دلنشین‌ترین محیط‌ها باشد، تصریح کرد: ناهنجاری‌هایی در حاشیه شهر مشهد دیده می‌شود، که یک اراده قدرتمند برای برطرف کردن آنها باید وجود داشته باشد.

سردار سلامی عنوان کرد: من ۶ ماه پیش از حاشیه شهر مشهد بازدید داشتم و خوشبختانه امروز نسبت به گذشته وضعیت این مناطق بهتر شده است.

وی عنوان کرد: ما مسئولان تحمل این وضعیت را نداریم و برای بهبود وضعیت مردم در نقاط حاشیه‌ای تلاش می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *