جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

چراغ فطر ۹۴ با محمد (ص) روشن شد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 412603
فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» تازه‌ترین اثر مجید مجیدی که تحسین بسیاری از علاقمندان را برانگیخت، به احتمال فراوان عید فطر سال ۹۴ اکران می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فیلم سینمایی «محمد رسول الله» تازه ترین ساخته مجید مجیدی به جای اکران دوم نوروز، عید فطر در سینماهای کشور اکران می‌شود. در خبرها آمده بود قرار است در اکران دوم نوروز این فیلم بر پرده سینماها بیاید اما برای این که فیلم با کیفیت مطلوب نمایش داده شود باید سینماها تجهیز به امکان نمایش D سینما شوند. به همین دلیل دفتر پخش فیلم «نور تابان» باید برای نمایش مناسب این اثر ارزنده سینمایی فرصت کافی داشته باشد تا بتواند در سینماهای مجهز به سیستم D سینما فیلم را نمایش دهد.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد که با اقبال مواجه شد در این فیلم شاهد وقایعی هستیم که پیش از تولد پیامبر اسلام را در بر می‌گیرد؛ لشگرکشی ابرهه به مکه و حمله پرندگان به سپاه او یکی از بخش‌های فیلم است سیر روایت فیلم سپس به دوران جاهلیت و به هنگام تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد‌(ص) می‌رسد و در ۱۲ سالگی ایشان در اولین سفر به همراه عمویشان، ابوطالب، به شام پس از رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می رسد.

در این فیلم بازیگران سرشناس و مطرحی حضور دارند که هریک به خوبی از عهده نقش برآمده اند. جلوه‌های تصویری مورد نیاز برای بازسازی آن دوران فراتر ازز استاندارد‌های موجود در سینمای ایران بود از این جهت مراحل فنی فیلم در آلمان سپری شد و مجیدی تلاش کرد تا از کارشناسان ایرانی و خارجی در ساخت فیلم بهره ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صالحی
در اکران خصوصی فیلم را دیدم ، فیلم عالیه ، بعد از دیدن فیلم هم به ایرانی بودن خود افتخار می کنید هم به مسلمان بودن خود. فیلم بی نظیره .