جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ناظر بازی تعداد نارنجک‌ها را می‌شمرد

خوردبین: رضائیان انگار مشکل دارد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 412470
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسعود رضائیان مثل اینکه مشکل دارد و هر بار اظهارنظرات عجیبی بیان می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود خوردبین بعد از تمرین امروز پرسپولیس در رابطه با اینکه مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرده کسی سنگ و آهن پرتاب نکرده و شاید به خاطر سفتی بدن بازیکنان ما، پرسپولیسی‌ها فکر کردند به آهن برخورد داشتند، عنوان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد رضائیان مشکل دارد. او چند روز پیش اعلام کرده بود پرسپولیسی‌ها با اتوبوس سفر کنند و حالا هم این حرف‌ها را می‌زند. حتما آن آهن‌هایی که ما به دوربین نشان دادیم برای بدن بازیکنان این تیم بوده که خُرد شده است! به هر حال دست شان درد نکند.

وی در رابطه با اینکه خبرنگاران مسجدسلیمانی با لحن بدی صحبت می‌کردند و می‌گفتند آنها نباید اصلا با پرسپولیس باخت‌های زیادی داشتند بازی کنند، گفت:‌ وقتی مدیرعامل یک تیم اینطور صحبت می‌کند از آنها دیگر نباید انتظار داشت که خیلی خوب صحبت کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه تعدادی از هواداران در پایان مسابقه سمت یکی از بازیکنان پرسپولیس رفتند، خاطرنشان کرد: صد در صد به دنبال شکایت از اتفاقات بازی مخصوصا به سازمان لیگ هستیم. باید به آنها بگوییم دیدید در حالی که این همه به برگزاری مسابقه اصرار داشتید در نهایت چه اتفاقی افتاد و یکی از بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم که او توانایی بازی مقابل عربستان را دیگر ندارد. همه به خاطر این اتفاق خوشحال باشند. در حال حاضر گابریل در اتاق عمل است و فکر نکنم حالا حالاها بتواند بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا ناظر بازی این اتفاقات را دیده است، خاطرنشان کرد: مهدی عنبری به عنوان ناظر بازی آنجا حضور داشت و همه چیز را دید. او به پلیس اعلام کرد جلوی این اتفاقات را بگیرد که رئیس‌پلیس آنها گفت کاری از دست‌شان برنمی‌آید. جالب اینکه داور هم یک دقیقه بازی را متوقف نکرد و هر چه به او می‌گفتیم، می‌گفت عیبی ندارد و بازی را ادامه دهید. این هم بهترین داور ما است.

وی در رابطه با اینکه چرا تیم را بیرون نکشیدند، اظهار داشت: نمی‌خواستیم برای انجام این بازی به آنجا برویم متاسفانه ما را به زور بردند و فکر نمی‌کردیم این رفتارها اتفاق بیفتد.

خوردبین در ادامه اظهار داشت:‌هادی نوروزی می‌گوید از همان ابتدا به خانواده بازیکنان فحاشی شد. وقتی بلندگو آورده می‌شود مشخص است که باشگاه بلندگو داده است و دیدید همه علیه تیم فحش می‌دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که فردی که بلندگو در اختیار داشت اعلام می‌کرد به کدام بازیکن فحش بدهد، و اینکه اگر این رفتارها از سوی پرسپولیس سر زده بود، این تیم را خیلی زود محروم می‌کردند، عنوان کرد: دقیقا درست است. شما ببینید حدود ۱۴-۱۳ نارنجک به درون زمین پرتاب کردند. به عنبری ناظر بازی می‌گفتم چند نارنجک شد که او در حال شمردن تعداد آنها بود و هر بار که نارنجی تازه می‌زدند می‌گفت ۷-۸ یا ۹ نارنجک پرتاب شد. عالیشاه می‌گوید تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و آنقدر عصبانی شدم که در صحنه‌ای توپ را به بیرون شوت کردم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه این تیم دیدار مهمی مقابل النصر عربستان دارد که برای هواداران خیلی مهم است، گفت: این بازی برای فوتبال ایران مهم نیست اگر بازی مهم بود این مسابقه را قبل از این دیدار مهم برای ما نمی‌گذاشتند تا آن مشکل برای آن بچه (گابریل) به وجود بیاید. ما با وجود تمامی این مسائل تلاش می‌کنیم مقابل النصر پیروز شویم. کاروان تیم ما ساعت ۲۲ شب یکشنبه به عربستان سفر می‌کند.

خوردبین در مورد اینکه بابک حاتمی امروز لنگ لنگان محل تمرین را ترک کرد،‌گفت: پای او زخم شده و مجبور شد پابرهنه به سمت بیرون ورزشگاه برود. مشکل خاصی این بازیکن را تهدید نمی‌کند.

وی در پایان در مورد اینکه اسماعیل حسن‌زاده و مهدی تاج در رابطه با اتفاقات دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان سکوت کردند، اظهار داشت: این مسئله را شما باید بپرسید. بدون شک اخبار این اتفاقات به گوش آنها رسیده است و برای همین سکوت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *