سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

درخشان: فوتبال باید مردانه باشد

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 412345
درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال باید مردانه باشد و ناجوانمردانه‌ آن حرف دیگری است. این امتیاز مبارک نفت باشد ولی باید برای بازی‌های بعدی تدابیری اندیشیده شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی خوب بازی کردند و با مشکلاتی که برای ما به وجود آوردند در این شرایط بازی کردند. در این بازی پرتاب سنگ و فشار روی بازیکنان ما زیاد بود. فوتبالی خوب است که ارزش اخلاقی آن رعایت شود و الگویی برای بقیه باشد. برنده شدن به نظر من در چنین شرایطی خوب نیست و امیدوارم که شاهد چنین مواردی نباشیم. اینکه چنین جوی را به وجود آوردند پسندیده نیست.

وی در واکنش به سوالی با عصبانیت واکنش نشان داد و گفت: وارد مقوله داوری نمی‌شوم. پیش از این که به مسجد سلیمان بیایم تفکرات و ذهنیت من درخصوص این شهرستان چیز دیگری بود اما با این جوی که دیدم ذهنیت من تغییر کرد. آن چیزی که من در این جا به چشم دیدم پرتاب سنگ، آهن و ضربه خوردن به سر بازیکن‌مان و مصدوم شدن آن بود. پس شما توقع داشتید که ما بایستیم و گل بزنید.

سرمربی تیم فوبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال باید مردانه باشد و ناجوانمردانه‌ آن حرف دیگری است. بازی تمام شد و این امتیاز مبارک نفت باشد ولی باید برای بازی‌های بعدی تدابیری اندیشیده شود. این تیم پتانسیل خوبی دارد ولی حیف است که چنین جوی در ورزشگاه به وجود آورند.

درخشان گفت: پرسپولیس چه نهم باشد و چه صدرنشین باشد، پرسپولیس است و هیچ چیزی از بزرگی پرسپولیس کم نمی‌کند. این که گفته می‌شود خوردبین حرفی زده است پس از این واقعه بوده و باید بگویم بازیکن ما در حال گرم کردن بود که بدترین الفاظ را شنید.

وی ادامه داد: به نظرم باید خیلی خوشحال باشید که از پرسپولیس یک امتیاز گرفتید و اگر می‌گویید در این دیدار خوب بازی نکردید، پس ما خوب بودیم و به نظرم شما به زمان بد ما خوردید. به هر حال ما باید امتیاز نمی دادیم که دادیم و از اینکه یک امتیاز گرفتید خوشحال باشید.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای نفت مسجد سلیمان احترام قائلم ولی باید بگویم ما بدون ریکاوری و بازسازی و آن هم خارج از خانه بازی کردیم که توانستیم جلو هم بیفتیم اما وقتی تیمی با این همه فشار می‌آید در چنین شرایطی بازی کردن سخت است. به هر حال بازیکن هم انسان است و باید تقویت شود و اگر تحلیل رفتیم دلیلش خستگی بیش از حد بازیکن‌مان بودیم.

وی درباره ذهنیتش نسبت به مسجد سلیمان گفت: من ذهنیت خوبی داشتم و حرفم این است که این تماشاگر خوب باید به خوبی هدایت شود. نفت خیلی خوب بازی کرد ولی می‌توان به برگزاری بهتر این بازی کمک کرد و حرف ما این بود. نتیجه‌گرایی تاثیر منفی روی تیم‌هایی می‌گذارد که می خواهند فوتبال بازی کنند.

یه پرسپولیسی
شما خودت با مردانگی سرمربی پرسپولیس شدی؟هنوز یادمون نرفته دایی سرمربی بود ولی یهو اومدی بجاش و خود دایی هم نمیدونست...شما اول امار گل زده تیمت رو ببر بالا بعد به ماه و خورشید و فلک گیر بده...میدونی فرق گواردیولا با تو چیه؟گواردیولا شکست تیمشو رو خودش میپذیره تا بره روش فکر کنه و راه حل در بیاره ولی تو شکستتو تقصیر بقیه میندازی و دیگه دنبال حل مشکل نیستی... ضریب هوشیت و تفکرت پایینه...وگرنه ادم برای بدترین شرایط خودشو اماده کنه...