سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی تراکتورسازی و شکست فولاد

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 412337
تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری مقابل راه‌آهن موقتا به صدرجدول لیگ برتر رسید و فولادی‌ها شکست سنگینی را در تبریز متحمل شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو دیدار همزمان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شده بود با برتری تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی به پایان رسید.

در تبریز گسترش فولاد میزبان فولاد خوزستان که بود که به برد خانگی شیرین دست. شاگردان فراز کمالوند در این مسابقه موفق شدند حریف خود را ۳ بر یک از پیش رو بردارند.

جابر انصاری در دقایق ۹ و ۶۹ و باتیستا دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل های گسترش فولاد را به ثمر رساندند و تک گل فولاد را محمد قاضی دقیقه ۷۲ وارد دروازه حریف کرد. ضمن اینکه مهدی بدرلو یک ضربه پنالتی را برای فولاد از دست داد.

داور این دیدار تورج حق وردی بود که وی به رسول پیرزاده، باتیستا و محمد ابراهیمی از گسترش و امید خالدی، مهدی بدرلو، احمد آل نعمه و مساریچ از فولاد کارت زرد نشان داد.



* صدرنشینی تراکتورسازی با برتری مقابل راه‌آهن

در دیگر بازی همزمان تراکتورسازی موفق شد راه‌آهن را در خانه اش با حساب ۳ بر صفر از پیش رو برداشته و با ۴۴ امتیاز موقتا به صدرجدول رده بندی صعود کند.

گل‌های تراکتورسازی را فرید بهزادی کریمی دقیقه ۴۳، مهدی کیانی، ۸۵ و لوسیانو ادینهو ۸۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

قضاوت این بازی را حمید حاج ملک برعهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *