پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:

از انگیزه ایران علیه داعش نگرانیم!

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 412183
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با مثبت ارزیابی کردن نقش ایران در نبرد با داعش در مورد انگیزه های این کمک ابراز نگرانی کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از یو اس ای تودی خبرداد، ژنرال «مارتین دمپسی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز امروز چهارشنبه با حضور در جلسه استماع کنگره به سوالات «بارک کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا در خصوص لایحه دولت اوباما برای اخذ مجوز عملیات نظامی علیه داعش پاسخ داد.

وی در بخشی از این جلسه با اشاره به نقش ایران در نبرد ارتش عراق با تروریست ها به ویژه در تکریت گفت: ما این کمک را امری مثبت ارزیابی می کنیم. دمپسی در عین حال در مورد انگیزه های ایران و تحولات پس از این کمک، ابراز تردید کرد و گفت: ما در این مورد بسیار نگران هستیم.

امروز وزیران خارجه، دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای ادای توضیح در مورد تلاش دولت آمریکا برای گسترش فعالیت های نظامی این کشور در منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم به کمیته روابط عمومی سنا فراخوانده شدند. پیش از اشتون، جان کری وزیر خارجه به اعضای این کمیته خواستار تایید لایحه مصوب دولت در این راستا توسط کنگره شد و گفت این امر نشانگر اتحاد واشنگتن در جنگ با تروریسم خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
نگرانی تبیعیه ... چون این تکفیری های وهابی سرباز و سرمایه گذاری آمریکا هستند
ن-محمودی
Iran, Islamic Republic of
حتما بایدنگران باشند،چون امریکایی وسربازتکفیری اش جایی درعراق وسوریه ندارند.
اگه اونااطلاع درستی ازشیعه داشتندتاالان شیعه می شدند.