پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
طلایی در گردهمایی ناظرین انتخابات شورایاری‌ها:

آغاز انتخابات شورایاری‎ها از ساعت ۹ صبح

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 412168
رئیس هیأت اجرایی بر انتخابات شورایاری‌ها ضمن اشاره به حضور ۲۵ هزار نفر اعم از نیروهای امنیتی، اجرایی و ناظر در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: این انتخابات از ساعت ۹ صبح ۲۲ اسفندماه آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مرتضی طلایی در گردهمایی بزرگ ناظرین چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران، ری و شمیرانات که عصر امروز در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: انتخابات شورایاری‌ها با پول مردم بوده و ما باید بتوانیم در برگزاری انتخابات تلاش گسترده‌ای را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند نتیجه زحمات یکساله را در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها ببینند و ما به عنوان برگزار کنندگان باید بتوانیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

طلایی با اشاره به تعامل هیأت‌های اجرایی و نظارت چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: با تعامل و همکاری، شیوه‌نامه مشترکی تنظیم و به نیروهای اجرایی ابلاغ شده که در این شیوه نامه حتی جزئیاتی که شاید در فرایند انتخابات بوجود آید پیش‌بینی شده است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها خاطرنشان کرد: همه کارهای اجرایی به طور کامل صورت گرفته است و در این زمینه جلسات متعددی با نیروهای اجرایی و نظارتی برگزار شده است.

طلایی در ادامه با اشاره به همکاری و همراهی دولت در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در این دوره شاهد تعامل قابل توجه دولت، وزارت کشور، فرمانداری بوده‌ایم و امیدواریم این تعامل و همکاری تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

طلایی تصریح کرد: جانمایی برای شعب اخذ رای با حساسیت ویژه انجام شده است و تلاش خواهد شد انتخاباتی باشکوه، بدون مشکل، برگزار شود.

وی اظهار امیدواری کرد چنانچه در حین انتخابات مسئله‌ای پیش آمد این موارد و مسائل با تعامل و همکاری هیأت نظارت و اجرایی برطرف شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که برای یک کار مدیریت شهری به آرای مردم توجه کنند که این در دنیا کم‌نظیر است.

طلایی در پایان گفت: جهت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها ۲۵ هزار نیرو اعم از نیروهای امنیتی، اجرایی و نظارتی حضور خواهند داشت و در نهایت از بین کاندیداها ۱۳۰۰ نفر به عنوان اعضای شورایاری‌های شهر تهران انتخاب می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *