جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

کشف عجیب مفتی کویتی درباره ماه!

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 412149
فعالان شبکه های اجتماعی ویدیویی از یک مفتی سلفی کویتی منتشر کردند که درآن می گوید ماه درآسمان نیست بلکه به آن چسبیده است و کفار نمی توانند به آسمان صعود کنند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "عثمان الخمیس" در این نوار ویدیویی از معراج پیامبر(ص) به سوی آسمان سخن به میان آورده و می گوید: آسمان باب هایی دارد و جبرئیل نیز برای ورود پیامبر به آسمان اجازه گرفت و پس از آن باب ورود برای پیامبر (ص) گشوده شد.

این مفتی کویتی با بیان این که بسیاری از مردم از صعود به کره ماه سخن به میان می آورند گفت: کسی که صعود به کره ماه را انکار می کند، وجود آن را انکار می کند و وی معتقد است که ماه در آسمان نیست و به آن چسبیده است و به همین علت کفار نمی توانند از طریق کره ماه وارد آسمان شوند زیرا پیامبرهم برای ورود به آسمان اجازه گرفتند.

الخمیس در پایان می گوید: به نظر من ماه در آسمان نیست بلکه به آن چسبیده و به آن نزدیک بوده و در آن نیست؛ خلاصه کلام این که هر کس به ماه برسد، وارد آسمان نمی شود.

خاطرنشان می شود که این ویدیو قدیمی بوده و مربوط به چند سال پیش است اما اینک در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شایدم راست بگه !!!!
چه معلوم شایدم زمین صاف باشه چه معلوم !!!
شایدم چندتا قاره مونده تا کشف بشه چه معلوم !!!
شایدم در قاره های دیگه انسانهای جالب دیگه ای کشف بشه چه معلوم !!!
کلا دنیای این مفتی ها خیلی بروز میشه ..
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اینم یه نوع جوک ساله دیگه
مجید
Iran, Islamic Republic of
یکی