جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۲

گفتگوی آیت‌الله یزدی و هاشمی پس از انتخابات ریاست خبرگان

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 412128
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات دیروز در دو مرحله برگزار شد که در تاریخ خبرگان نخستین بار است که انتخاب رئیس در دو مرحله انجام می‌شود اما بلافاصله پس از انتخاب رئیس، آیت الله هاشمی رفسنجانی به آیت الله یزدی تبریک گفت و در پی آن نیز آیت الله یزدی تشکر کرد که به این انتخابات معقول می‌گویند.
گفتگوی آیت‌الله یزدی و هاشمی پس از انتخابات ریاست خبرگان
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دیروز این مجلس برای انتخاب رئیس خبرگان می‌تواند الگویی برای برگزاری دیگر انتخابات در کشور باشد هم دیروز و هم امروز رقابت بود اما رقابتی بسیار معقول.

وی اضافه کرد: انتخابات دیروز در دو مرحله برگزار شد که در تاریخ خبرگان نخستین بار است که انتخاب رئیس در دو مرحله انجام می‌شود اما بلافاصله پس از انتخاب رئیس، آیت الله هاشمی رفسنجانی به آیت الله یزدی تبریک گفت و در پی آن نیز آیت الله یزدی تشکر کرد که به این انتخابات معقول می‌گویند.

آیت‌الله خاتمی گفت : ما انتظار داریم در همه دوره های انتخابات بویژه انتخابات اسفند سال آینده برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به این شکل عمل شود، به عنوان کسی که ۱۵ سال در مجلس خبرگان عضویت داریم فضا را بسیار با صفا و صمیمی می دانم .

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین درباره نشست عصر امروز این مجلس گفت: پس از نطق های قبل از دستور، محورهای بیانیه پایانی قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرقد مطهر امام(ره) در حال تعمیر است زمینه برای رفتن اعضای خبرگان به حرم امام مناسب نیست .

از این رو مرقد مطهر امام(ره) تا ۱۴ خرداد آماده می شود و اعضای خبرگان نیز پس از اجلاس بعدی به زیارت می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تبریک نگه چیکار کنه؟؟!!!!
بابا اظهار نظر نکنی ...
آقای هاشمی با تبریک گفتن و عملش پیام وحدت به جامعه میدهد و شما عزیز محترم پیام نفاق.کدامیک بهتر است؟
نیاز امروز ملت ما به فرموده امام و آقا وحدت است و هر که نغمه تفرقه و نفاق بزند اگر از روی جهالت باشد سزاوار نکوهش و اگر از روی عمد باشد منافق است.
تمام بزرگان و ارباب جراید و سیاسیون بایستی از این منش این دو بزرگوار درس زندگی و سیاست و دیانت بگیرند.
پیام وحدت فقط با حرف زدن و شعار دادن نیست. با عمل آدمها میشه اینو فهمید.
یکم بصیرتم چیز خوبیه!!!!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
کار خوب و پسندیده ای کرده،کاش سال 88 هم ،می توانست چنین کاری انجام بدهد!! که متأسفانه نتوانست، و شد آنچه نمی باید می شد.
ایرانی
ای کاش سال88هم همین کار راانجام میداد....
ای کاش آقای رفسنجانی فراموش نکنه که گفته آخرین بار بود که به میدان اومد.بنده شخصا به ایشون خیلی علاقه دارم ولی ایشون متاسفانه ...
وای از مرام و محبت و اخلاق هاشمی خیلی ذوق کرده ام!!!
قاسم باغيني ژرتينا
خدا ازدلت خبر داره
هاشمي مرد روزگار است چشمهايشان ببندند كسانيكه نمي توانند ببيند