جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

داعش:جاسوس‌موسادرااعدام‌کردیم+عکس

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 412018
ویدئوی تازه‌ای که گروه تروریستی داعش منتشر کرده، نشان می‌دهد فردی که ادعا می‌شود «جاسوس موساد» است، به دست یک نوجوان به «اعدام» شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین اقدام تبلیغاتی خود، با انتشار ویدئویی مدعی شد یک «جاسوس موساد» را اعدام کرده است.

در این ویدئو، فردی که با تیراندازی یک نوجوان به قتل می‌رسد، یک عرب-اسرائیلی به نام «محمد سعید اسماعیل مسلم» معرفی می‌شود.

داعش در این ویدئو مدعی شده است که این فرد ۱۹ ساله، برای سرویس جاسوسی اسرائیل کار می‌کرده و قصد نفوذ در این گروه را داشته است.


این ویدئو که سه‌شنبه شب در صفحات اجتماعی منتسب به داعش منتشر شد، فردی به سبک ویدئوهای پیشین، لباس نارنجی به تن کرده و در حالی روی زمین زانو زده که دو عضو داعش، که یکی از آن‌ها یک کودک است، با لباس نظامی آماده اعدام وی هستند.

سی‌ان‌ان گزارش داده است که فرد اعدام‌شده، در منطقه شرقی قدس اشغالی زندگی می‌کرده و گذرنامه اسرائیلی داشته است.

این اولین بار نیست که داعش چنین ویدئوهایی منتشر می‌کند. علاوه بر ویدئوهای اعدام افراد مختلف توسط اعضای بزرگسال، این گروه تصاویر متعددی از به کارگیری کودکان برای انجام اعدام، منتشر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه داعشی ها عامل موساد نیستند؟!ای کلک ها!
Iran, Islamic Republic of
هر وقت يك داعش آنهم نه يك نوجوان، بلكه شخص دست آموز اسرائيلي ها يعني ابوبكر بغدادي، نتانتياهور را به رگبار بست، آنوقت خواهيم گفت، تاريخ مصرف نتانياهو و البغدادي تمام شده و بايد منتظر دوتا جونور ديگه باشيم.