کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند هزار کیلومتر روی هوا بودیم !

19 اسفند 1393 ساعت 15:17

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخواست پرسپولیس برای لغو بازی با نفت منطقی بود و تصور نمی‌شد با آن مخالفت شود.


به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود خوردبین دراین باره اظهار داشت: درخواست پرسپولیس با توجه به شرایط موجود منطقی بود و نشدنی به نظر نمی‌رسید ولی به هر حال مشکل ما حل نشد. در صحبت‌هایی که داشتیم، گفتیم پای حیثیت فوتبال ملی مطرح است اما فایده‌ای نداشت و گفتند با شرایطی که دارند نمی‌توانند با تعویق بازی موافقت کنند و سازمان لیگ هم برنامه را اجرا می‌کند. طبعا با توجه به شرایطی که در جدول داریم، نمی‌توانیم ریسک زیادی کنیم و باید با بخش اعظم توانمان به میدان برویم. البته تصور نمی‌کردیم با درخواست ما به عنوان نماینده فوتبال ایران مخالفت شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر هنوز از آنجا نیامده باید بچه‌ها را جمع و جور کنیم و به عربستان برویم. فقط امیدواریم با مصدومیت‌ روبرو نشویم دیگر از دستمان در رفته است که با احتساب پرواز به ریاض در این دو هفته چند هزار کیلومتر روی هوا بوده‌ایم. البته بچه‌ها برای بازی با نفت انگیزه دارند و حتی قبل از این هم می‌گفتند برای بازی برویم ولی به هر حال توان بدنی هر بازیکن سقفی دارد و موضوع فقط بازی‌های فشرده نیست، بلکه این پروازهای مکرر و تغییرات جوی، خود زمان و انرژی را می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک نکته هم از بازی با تراکتورسازی باقی مانده است. وقتی به تبریز رسیدیم متوجه شدیم یکی از سایت‌ها به نقل از من مصاحبه‌ای زده است که به کلی با روحیات من جور در نمی‌آمد. مطمئنا آنها می‌خواستند کاری کنند که مردم تبریز واکنش نشان بدهند و علیه من موضوع بگیرند ولی آنها خیلی آگاه‌تر از این حرف‌ها بودند. اعتقاد دارم مسئولان آن سایت باید از تبریزی‌ها و هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کنند.


کد مطلب: 411910

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/411910/چند-هزار-کیلومتر-روی-هوا-بودیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com