چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۳
۷

کنایه سنگین محمد هاشمی به ترکان درباره پول های کثیف

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 411883
عضو مستعفی حزب کارگزاران جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات را وظیفه ناظران بر انتخابات دانست و در خصوص صحبت‌ ترکان درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات ۹۴ گفت: وقتی چنین چیزی می‌گویند حتماً قاچاقچیان را می‌شناسند.
کنایه سنگین محمد هاشمی به ترکان درباره پول های کثیف
به گزارش جهان، محمد هاشمی عضو مستعفی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور مبنی براینکه نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال ۹۴ به پیروزی برسند و هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم اظهار داشت: پول کثیف در عرف بین‌الملل تعریف دارد و به پول‌هایی که از طریق قمار، مواد مخدر یا قاچاق کالا به دست می‌آید پول کثیف گفته می‌شود.

هاشمی ادامه داد: در کشور ما پدیده قمار وجود ندارد و یا کمتر این مسئله دیده می‌شود اما در دو مورد قاچاق و مواد مخدر فراوان است و بارها شنیده‌ایم که به طور مثال ۲۴میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور وجود دارد.

رئیس‌ دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این باره ادامه داد: دولت در مرحله اول باید شناسایی کند و وقتی چنین چیزی را می‌گویند حتماً قاچاقچیان را می‌شناسند که این موضوع را مطرح کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در بحث انتخابات عمل به قانون مبتنی بر اخلاق حائز اهمیت است و لازمه یک انتخابات سالم و جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات، تقویت نظارت بر انتخابات است و باید به همه کاندیدها یک نوع نگاه اعتدالی وجود داشته باشد.

هاشمی در پایان تصریح کرد: جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات وظیفه ناظران بر انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم ميشناسيم
....
Iran, Islamic Republic of
كجاش كنايه بود بلكه تاييد بود.
پیرو ولایت
کنایش اونجا بود که گفته حتما قاچاقچیان را میشناسند
کریمی
از وقتی ایشان از حزبش فاصله گرفته ...... هم چشماش باز شده ... هم گوشهاش باز شده ......هم نطقش باز شده !!!!!!!!!!!
ایول اینه حقیقت .....
United Kingdom
"پول کثیف " رمز آشوب در سال 94 است
ابگوشت بزباش
Iran, Islamic Republic of
ترکان با ابراز یک همچین حرفایی می خواهدذهن جامعه راروشن کمد که اگر مثلاخواستن خود یا دوستانشان مقداری هم از این نوع پولها برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند ذهن مردم اشنایی داشته باشد که اگر افشا شد موضوع سوال برانگیزی نباشد.
پولهای کثیف همان پولهائی است که یک شبه عده ای را به ثروتهای قارونی رساند ونتیجه ان بعضیشرکتهای خودروساز و شرکت هواپیمائی م وخیلی شرکتهای صادرات وواردات را برای این خاندانهای پست ورذل بوجوداورد .واردکنندگاه هفتاددرصد خودرو این مملکت چه کسانی هستند .همانهائی که ازسود ان فتنه 88رارقم زدند.اقای ترکان ادرس غلط نده همه مردم میدانند چه کسانی به پولهای کثیف رسیده اند وچه کسانی درراس هستند وبا نوچه های اقتصادی خود تیشه به ریشه اقتصاد این مملکت زدند ومیزنند.