پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
از سوی همه اپراتورها انجام می‌شود

ارائه سیم‌کارت کودک و نوجوان تا اردیبهشت۹۴

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 411880
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از ارائه سیم‌کارت کودک و نوجوان از سوی همه اپراتورهای تلفن همراه تا اردیبهشت سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی‌اصغر عمیدیان گفت: در پی تصویب "ضوابط صیانت از کودکان و نوجوانان در خدمات تلفن همراه باند پهن" از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تمامی اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند سیم‌کارت کودک و نوجوان را جهت استفاده افراد زیر ۱۸ سال طراحی و ارائه کنند.

وی افزود: سیم‌کارت تلفن‌همراه کودک و نوجوان، امکان اعمال محدودیت در دسترسی به برخی از خدمات تلفن‌همراه باند پهن و اضافه کردن بعضی از خدمات باند پهن همراه را برای مشترک فراهم می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره زمان ارائه این سیم‌کارت‌ها در بازار اظهار کرد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل قبل از ابلاغ مصوبه برای ارائه سیم‌کارت کودک و نوجوان بررسی و مطالعه لازم را انجام داده بود و در حال حاضر این سیم‌کارتها با دسترسی دیتا به صورت محدود، در بازار عرضه شده و امکان مکالمه کنترل شده بر روی این سیم‌کارت‌ها تا اردیبهشت سال ۹۴ فراهم می‌شود.

عمیدیان افزود: اپراتور همراه اول نیز با معرفی طرح درسا، شرایط عرضه سیم‌کارت کودک را فراهم کرده که پس از آماده‌سازی کامل، تا اردیبهشت ۹۴ به طور رسمی در بازار عرضه می‌شود و اپراتور ایرانسل نیز در حال انجام اقدامات فنی طراحی سیم‌کارت و پورتال است تا بتواند سیم‌کارت را در اردیبهشت ۹۴ ارائه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا به خیر کنه... :-(