جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

ترانسفر سرمربی ایرانی !

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 411859
فدراسیون کشتی مراکش با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشتی کشورمان خواستار معرفی یک مربی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی این کشور شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فدراسیون کشتی مراکش در مکاتبه‌ای که با مسئولان فدراسیون کشتی کشورمان داشته است درخواست معرفی یک مربی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی کشورشان داشته‌اند. فدراسیون کشتی نیز این درخواست را به مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی ارجاع داد تا یک مربی را معرفی کند.

حسن بابک نیز حسن رنگرز سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی که مدال‌های طلا و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و سابقه هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را نیز در کارنامه دارد به مراکشی‌ها معرفی کرد. رنگرز نیز شب گذشته برای مذاکره در این خصوص به مراکش سفر کرد.

وی تایید این خبر گفت: با توصیه مسئولان فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای صحبت با مسئولان کشتی مراکش عازم این کشور شدم و در این خصوص تابع تصمیمات فدراسیون کشتی هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آشنا
بندگان خدا چی فکر کردن !!!!!فدراسیون بهترین مربی کشتی فرنگی رو کله پا می کنه اونوقت اینها !!!