شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بهار، فرصتی برای بهبود سلامتی

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 411782
بعد از مدتی، ماه‌های فصل بهار فرا می رسد، تصمیمات و اهداف برای سال نو با ذوب برف‌ها آغاز می‌شود. بهار بهترین زمان سال برای شروع و تجدید قوا و تمرکز بیشتر بر روی سلامتی است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، همانطور که زمستان رو به پایان می‌رسد، تابش خورشیدی ادامه بیشتری می‌یابد و در نتیجه ویتامین D بیشتری به بدن ما می رسد و ما احساس شادابی و انرژی بیشتری می‌کنیم، بسیاری از ما برای رفتن به بیرون آماده می‌شویم و این زمان کافی برای مراقبت از خود است. این فصل شما را فعال تر می‌کند و در صورتی که هوا مساعد باشد، می‌توان با پیاده روی و دوچرخه سواری به بهبود نتایج Check-up سالیانه کمک کرد و در پیاده روی لحظات بیشتری را از هوای تازه بهره برد.

بر اساس این نوشته، زندگی سالم شامل تعیین علاقه‌ها، سلایق،‌یادگرفتن چیزهای جدید همراه با خوردن مواد غذایی سالم و فعال بودن است. ذهن و روح انسان نیاز به محرک و پر مایگی دارند و ما از زندگی یافته‌های بیشتری را در می‌یایم و تحت تاثیر افراد دیگر قرار می‌گیریم.

بهار بهترین زمان برای بهبود روابط دوستانه با دیگر افراد است و استفاده از کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام به طور دسته جمعی است، فعالیت‌های ورزشی خارج از منزل مانند گلف،‌والیبال، دوچرخه سواری در قالب گروهی باعث بهبود سلامت و ارتباطات می‌شود، هنگامی که شما قصد دارید که تناسب اندام خود را حفظ کنید، افراد پیرامون شما دراین راه به شما کمک خواهد کرد موانع روانی گاهی اوقات بزرگترین عامل برای فائق آمدن برخواسته ها است.

بهار مترادف با شروعی تازه است بهترین زمان برای انعکاس عادات و روش‌های زندگی که تاثیر بر شادی و نشاط در زندگی دارد، با اتخاذ یک الی دو تغییر که شما فکر می‌کنید می‌توانید بر سلامتی شما اثر بگذارد زندگی سالم شامل جسم، روح و ذهن درهر سن و موقعیتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *