جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۹۰

نوبت بگم‌بگم‌های ماست/ برخی افشاگری‌ها را برای 94 گذاشتیم!

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 411678
رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری می‌گوید که سال ۹۴ به دلیل برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سال مهمی است بنابراین اگر دولت این طرف سال (۹۳) افشاگری کند مطالب برای سال ۹۴ کهنه خواهد شد.
نوبت بگم‌بگم‌های ماست/ برخی افشاگری‌ها را برای 94 گذاشتیم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی (وزیر کشور) چند روز پیش بود که در «یازدهمین جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار مکتوب در حوزه موادمخدر و روانگردان‌ها و پیش‌سازها» نسبت به ورود «پول کثیف» به حوزه سیاست و قدرت هشدار داده و گفته بود که با حضور و ورود این پول‌ها به حوزه سیاست نیز روبه‌رو هستیم.

رحمانی فضلی تاکید کرده بود که اگر این پول‌ها (پول کثیف) کنترل نشود، به همه حوزه‌ها وارد خواهد شد؛ قاچاق و تروریست به دنبال کسب قدرت برای ایجاد حاشیه امن است و حتما برای این موضوع پول خرج می‌کند. اگر هوشیار نباشیم و مواظبت نکنیم حتما بخشی از این پول کثیف عزم ورود به حوزه قدرت و سیاست را خواهد کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ۱۳ اسفندماه یعنی درست ۲ روز بعد از هشدار ورود پول‌های کثیف به سیاست از سوی وزیر کشور در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس از خود واکنش نشان داد.

رئیس مجلس گفته بود که اخیراً یکی از وزرا دو بار مطلبی دال بر ورود پول‌های قاچاق به ساختار قدرت مطرح کرده است، اگر اطلاعی از انتقال چنین پولی در انتخابات اخیر دارند که ‌آنها را به قدرت رسانده اعلام کنند؛ اینگونه گرد و مبهم حرف زدن چه فایده‌ای جز ایجاد شبهات بلاوجه برای کشور دارد مگر مملکت قانون ندارد، اگر کسی از این گونه اقدامات اطلاعی دارد باید در اختیار قوه قضاییه قرار دهد تا رسیدگی شود.

وزیر کشور (۱۴ اسفند ۹۳) در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد اخوان در مورد اظهارات خود پیرامون ورود پول‌های کثیف به حوزه‌های سیاست‌، گفته بود: آماده‌ام در صحن غیر علنی فرآیند پول‌های کثیف در اقتصاد را تشریح کنم.

وی همچنین تصریح کرده بود که مگر ما گفتیم قانون نداریم حتما قانون داریم و کشور بر اساس قانون اداره می‌شود اما قانون به تنهایی کافی نیست ما قانون داشتیم شهرام جزایری به وجود آمد قانون داشتیم فساد ۳ هزار میلیاردی به وجود آمد و قانون داشتیم بابک زنجانی‌ها به وجود آمدند.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نیز در گفـت‌وگو با فارس، به تعریف روشن‌تری از واژه «پول کثیف و حوزه سیاست پرداخت و گفت که پول‌های کثیف پول‌های غیرشرع و نامشروعی هستند که از طریق رانت، قاچاق، فروش مواد مخدر و زیرمیزی‌های برخی افراد برای ابقاء در قدرت و مقام به رئیس بالادستی، داده می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در مورد این پول‌های کثیف امروز دو مقام ارشد دولتی همچون اکبر ترکان و آقای رحمانی فضلی هشدار داده‌اند که مبادا این پول‌ها وارد انتخابات شود تا افراد جدیدی به قدرت بنشینند و یا ابقاء شوند.

اشاره حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به این قسمت از صحبت‌های اکبر ترکان (مشاور ارشد حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری) است که گفته بود: این‌ها هر اسمی روی خودشان بگذارند و هر ائتلافی برای انتخابات‌ انجام دهند، نمی‌توانند ازپول‌های کثیفی که به دست آورده‌اند تبری بجویند.

به گفته ترکان، آنها با این پول‌های کثیف می‌خواهند درآوردگاه‌های سیاسی سال ۹۴ شرکت کنند و اینکه سال ۹۴ ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم و نقاب از چهره کسی برنداریم، درست نیست.

حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی نیز در این گفت‌وگو معتقد است که پول‌های کثیف فقط و فقط مربوط به دولت نهم و دهم بوده و ما (اصلاح‌طلبان و دولت یازدهم) هرچه می‌کشیم از دولت احمدی‌نژاد است چرا که قبل از دولت محمود احمدی‌نژاد اصلاً این مسائل مطرح نبود.

وی با بیان اینکه روح حاکم در دولت اصلاحات و کارگزاران، «ایثارگری»، «فداکاری» و «از خودگذشتگی» بوده است، گفت: انشالله کم‌کم مسائل باز و روشن می‌شود و مردم روشن خواهند شد و به قضاوت خواهند نشست که آیا دولت دهم پاک‌ترین دولت بعد از انقلاب بوده است؟

به گفته حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی ریاست هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری، دولت محمود احمدی‌نژاد آلوده‌ترین دولت تاریخ بعد از انقلاب است در حالی که این دولت خود را از همه دولت‌ها ممتاز می‌دانست اما مردم با قضایای معاون اول (محکومیت محمدرضا رحیمی از سوی دادگاه) دیدند که ویژگی‌های ممتاز این دولت چه بود.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی ادامه داد: آقای رحیمی تا قبل از اینکه به زندان برود ۹ اتومبیل در اختیار داشت که این اتومبیل‌ها مربوط به بیت‌المال بود و نمی‌آمدند پس بدهند. نباید با بیت‌المال چنین برخوردهایی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه انشالله جزئیات برخی پرونده‌های اقتصادی در سال آینده بهتر روشن خواهد شد، گفت: طبیعتاً اگر دولت ادعا می‌کند که پول‌های کثیف به انتخابات وارد شده مستندات دارد و قطعاً باید مستندات داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که یعنی ورود پول‌های کثیف در دولت اصلاحات و کارگزاران سابقه‌ای نداشته است، گفت: بله فقط مربوط به دولت احمدی‌نژاد بوده است چرا که اگر در دولت‌های قبل چنین مسائلی وجود داشت، احمدی‌نژاد پیش‌دستی و یک کلاغ و چهل کلاغ می‌کرد. حالا نوبت ماست که بگم‌، بگم‌ها را شروع کنیم.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی با اشاره به اظهارات اکبر ترکان (مشاور ارشد رئیس‌جمهور) مبنی بر اینکه سال ۹۴ سال افشاگری خواهد بود، تصریح کرد: آقای ترکان حرفی را بدون سند نمی‌گوید، قطعاً‌ سند برای همه افشاگری‌ها دارند اما نمی‌خواهند تا قبل از پایان سال افشاگری کنند چرا که برخی مستندات باید جمع‌آوری و ضمیمه دیگر مستندات شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند دولت می‌خواهد از پرونده‌های فساد اقتصادی بهره‌برداری سیاسی کند، خاطرنشان کرد: اگر سخن دولت مستند باشد نباید افرادی که پول گرفته‌اند به مجلس راه پیدا کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه سال آینده (۱۳۹۴) سال مهمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در اسفندماه سال آینده (۹۴) انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد بنابراین اگر آقایان بخواهند این طرف سال (۹۳) افشاگری کنند ممکن است مطالب کهنه شود.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی در پاسخ به این پرسش که یعنی دولت می‌خواهد افشاگری کند تا نگذارد برخی جریانات وارد انتخابات شوند،‌ گفت: بله؛ دولت می‌خواهد دیرتر معرفی کند تا مردم حضور ذهن داشته باشند و بدانند چه کسانی این کارها را انجام داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زرديني
Iran, Islamic Republic of
.....آقاي اشرفي دير اومدي و ميخواي زود بري؟...
Turkey
میخوان یه وقتی تهمت بزنن که طرف فرصت دفاع از خودشو نداشته باشه
مگر فرد قبلی اینکار را نکرد؟
به همین زودی یادتان رفته؟
شاید حداقل به همین بهانه همگی از افساد و انجام کار خلاف قانون بترسند.
شهروند
دوستانی که در خصوص متخلفان گروه های رقیب اظهار نظر کردید،چرا همدیگر را متهم می کنید؟ آیا حمایت از همفکرهایمان باید ارزشش از دین ،کشور و مردم بیشتر باشد؟بیایید قبول کنیم،متخلف ،متخلف است ودرهمه طیف ها وجود دارد،چه همفکر ما باشد ،چه نباشد.
از جنس مردم
خدایا،تمام افرادی که به این مردم و کشور خیانت کرده و می کنند(چپ و راست و...) را بدست خودشان رسوا کن. انشاالله
صفا
این... تنها به منافع گروهیش می اندیشه ...
نواب
آقا بگذارید بگن. اگر واقعیت باشه ممنونیم اگر دروغ باشه تهمته. خدا کنه همه مجلس اصلا اصلاحطلب بشه. اصلاحطلب گوش بفرمان ولایت و دشمن استکبار و مخالف توهین کنندگان به اسلام و مقدسات. و با پولای پاک هم بیان.
از آقای اشرفی ممنونیم که دنبال مال مشروع هستند. اشرفی متشکریم.
صفا
وقتی میگه فعلا نمیگیم تا کهنه نشه در روز انتخابات میگیم ...
Iran, Islamic Republic of
کسی جلوشاون نگرفته بگن
مردم ایران به خوبی میدانند که بیشترین مفاسد قرن در دولتهای اصلاحات و کارگزاران اتفاق افتاده است از جمله فساد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و پتروناس و صنعت فولادی و اختلاس شهرام جزایری و کرباسچی و فساد 6500 میلیاردی که اخیرا" آشکار شده و مربوط به سال 83 بوده است .
France
هر چی علیه احمدی نژاد بگیرد بیشتر در باتلاق فرو می روید . از خودتون هم تعریف نکنید . مشک آن است که خود ببوید ...
United Kingdom
پول کثیف رمز آشوب در کشور است به بهانه انتخابات سال 94
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم یادش رفته 300 ملیون تومان پول دریافتی کروبی از شهرام جزایری ! البته احتمالا آقای کروبی اصلاح طلب نبوده !
شما اول بفرمایید این آقازاده های اصلاح طلبان و کارگزاران که به قول شما "روح حاکم در دولت اصلاحات و کارگزاران، «ایثارگری»، «فداکاری» و «از خودگذشتگی» بوده"!!!! در اتاق بازرگانی و هرجایی که قدرت و ثروت و البته فتنه هست چه می کنند؟؟؟؟!!!
بعدا بگم بگم راه بندازید!
ما که از دانشگاه آزاد و اینکه ریاستش مال کیاست و پولاش خصوصاً تو 88 کجا خرج شد خبر نداریم؟!
ما که از ملیون ملیون پولی که بابت چای آقایون!!! در مرکز بررسی ها مجمع تشخیص صرف شد خبر نداریم؟!
ما که از رانت نفتی وزرا و فامیل هاشون در این دولت به بهانه بنزین آلوده خبر نداریم؟!
ما که از وزیر میلیونر و ماجرای دامادش که اخیرا درز کرده خبر نداریم؟!
ماکه از م. ه خبر نداریم؟!
ما که از پسرهای میلونر وزرا و معاونین اول، که الان دارن برای انتخابات اتاق بازرگانی ها میجنگند، خبر نداریم؟!
ما که از کرباسچی خبر نداری؟!
ما که شهرام جزایری رو نمی شناسیم؟!
محمد رحیمی که در سال 82 و زمانی که ما ریاست رو به عهده داشتیم، تخلفی نکرده بود؟!
زمان ما بورسیه ها که هیچکدوم غیر قانونی نبودن، همه با تعهد و تخصص انتخاب شدند و رفتند خارج و همه هم برگشتن؟!!

خودتونید......
سرباز
تازه این خبر ها داداش دم خروسه که زده بیرون ...
ما تقریباً از هیچ چیزی خبر نداریم....
......
علیرضا
دمت گرم. واقعا خودتونید.
نیاز به افشاگری نیست
شما لیست اموالمسئولین دولت رو طبق قانون به مردم بگویید تا ملت انتخاب بهتری داشته باشند
وحق شماها را کف دستتان بگذارند
گمنام
Iran, Islamic Republic of
زرشك ، لابد مستنداتتون مثل مستندات بورسيه ها و رسيدن تورم به صفر است ؟ آقا ما بي صبرانه منتظر افشاگري هستيم تا ببينيم تشت رسوايي چه كسي به صدا در مي آيد . (جهان منتشر كن )
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقا اشرفی با سلام منتظر اظهارات وزیر محترم اطلاعات دولت احمدی نژادباشید
حق جو
یادش به خیر یک زمان احمدی نژاد در مناظرات گفت که چه کس هایی چه کرده اند و این ها گفتند بگم بگم راه انداخته!
حالا خودشان که امثال شهرام جزایری، کرباسچی، م.ه و ... را دارند تصمیم گرفته اند بگم بگم راه بیندازند
یوسف
کاری که برای خدا نباشه بلکه برای رسیدن به کرسی مجلس باشه ، به سرانجام خوبی نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
مهندس چيز
United Kingdom
ببين اگر بگم بگم شد. منم چيز چيز ميگما. دلخور نشيد
صراطی
ایشان بعنوان یک روحانی.. بدون داشتن مسئولیت خاص دولتی از کجا اینگونه مطمئن هستند ..
کاظم
خدايا مارا از دست مسولين بى مسوليت نجات بده...
میشه بفرمایید وزیری که از ابتدای انقلاب در دولت بوده و حقوق دولتی می گرفته چطور سرمایه ای به این کلانی جمع کرده است .آیا با حقوق دولت می شود ؟
چه به دست و پا افتادند اینا!
محسن
Romania
ما به شدت منتظر مشخص شدن تکلیف پنج میلیارد تومان اعطایی بابک زنجانی به ستاد بنفش هستیم!
رضا
Romania
شما که تشت رسوایی تون افتاده می خواهید افشاگری کنید سرانتون پول کثیف رو از جزایری گرفتند یکی شون میگفت دادم به ننه جونم و حکم داشتم
دست رو كن
خدا از كسي برگردد هرچه دست وپا بزني بدتر ميشود ...
من نه این طرفی هستم و نه اون طرفی,اما یک ایرانی هستم و در جامعه دارم زندگی میکنم,فقط اینو فهمیدم که هر کسی قدرت را به دستش گرفت فقط و فقط به فکر منافع شخصی خود و اطرافیانش شد,هیچکدام به فکر مردم نبوده و نیستن,این وسط فقط از واژه مردم بهره برداری کردند.
امید وارم که همشون هدایت بشوند.
بصیر
اشرفی می خواهد به ترکان بگوید چرا عجله کردی پرونده درست کر دن کمش یکسال طول می کشد
اشكذري
Iran, Islamic Republic of
كثيفترين بازي سياسي كه تا كنون ديده‌ام!
بابا پنجعلی
United States
الکی میگه
هموطن
United States
?.... یه کم به فکر معیشت مردم باشید...از این موقعیتی که خداوند براتون فراهم کرده واسه خدمت به مردم استفاده کنید..
seyed
این بابا فعال سیاسی است یا....
روح اله
Germany
راست میگه بنده خدا ، پولها از سال 84 به این طرف کثیف شد و قبل از اون همه پولها تمیز بودن.
میدونید برا چی؟
برای اینکه اگر پولهای قبل از 84 کثیف بود الان باید خاتمی که چندصد میلیون از جزایری گرفت محاکمه میشد .الان باید کروبی که یه دویست میلیون و یه سیصد میلیون از جزایری گرفت محاکمه میشد.
الانم که نمیتونن م ه رو محاکمه کنند بخاطر اینه که اینا میگن اتهام ایشون مال قبل از 84 بوده و قبل از این سال اصلا پول کثیفی وجود نداشته ، حالا موندن چکار کنن
روح اله
Germany
راست میگه بنده خدا ، پولها از سال 84 به این طرف کثیف شد و قبل از اون همه پولها تمیز بودن.
میدونید برا چی؟
برای اینکه اگر پولهای قبل از 84 کثیف بود الان باید خاتمی که چندصد میلیون از جزایری گرفت محاکمه میشد .الان باید کروبی که یه دویست میلیون و یه سیصد میلیون از جزایری گرفت محاکمه میشد.
الانم که نمیتونن م ه رو محاکمه کنند بخاطر اینه که اینا میگن اتهام ایشون مال قبل از 84 بوده و قبل از این سال اصلا پول کثیفی وجود نداشته ، حالا موندن چکار کنن
معتدل تر
اصلاح طلب و مقابله با رانت ؟ اصلاح طلب و مقابله با پول کثیف ؟! مگه ممکنه ؟ پتروپارس ، کرسنت ، استات اویل ، شهرام ، 88، ملک عبدالشیطان، میمهه و..... یعنی چی انتخابات ؟ نه مگه ممکنه اینها که این همه "کار" کردند در کشور دیگه چی نیازی به آبروریزیه و رقابت کثیفه ؟.
زنده باد بنفش 5000 تومانی زنده باد چرخ سانتریفیوژها
راست میگه دیگه مثلا کرباسچی مال دولت نهم دهم یا پولهایی که سهرام جزایری به بعضی مسولین اون دوران داد مال دولت نهم دهم بود آقازادها ..... بماند دیگه .
حمید
United Kingdom
فعلا قدرت دست ایناست.
امید
United States
درورد بر اشرفی اصفهانی ... رسواکن این دزدان بیت المال را
اینطوری که .. حرف زده فک کنم خیلی ها ...
احمد
خدایا با این ناخدایان دنیا طلب کجا میریم خدایا به بندگان ضعیف و دین جاویدانت کمک کن.
حامد
به صحبت های ...ر نمی شود اعتماد کرد ...
علی علایی
....حاجی انصاف داشته باش!!!!!!!
محمد از کرمانشاه
حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی خود یاد رفته که چه کسانی برای رفتنت به مجلس که به شهر ما تحمیل شدی خرج کردند...
در سیمای این فرد نور ندیدم...ست.
بی نام
سلام آقای اشرفی شما لباس پیغمبر بر تن داری چرا-آقای رحیمی در کدام دولت مرتکب تخلف شده لطفا توضیح دهید که ذهن مردم روشن شود
عباسیان
United States
قدر احمدی نژاد را ندانستیم و کفران نعمت کردیم...
همین قدر که با اصلاحطلبها هستی,....
گروهبان ،کرسنت،استات اویل ،توتال ،پتروناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که صحنه سیاست را اینگونه الوده می کنید .یعنی ندای شهید مدرس رحمت الله علیه که گفت سیاست ما عین دیانت ما ودیانت ما عین سیاست ماست را قبول ندارید.مردمسالاری دینی را قبول ندارید ان پیرزنی که بر کول فرزندش بپای صندق رای امد راقبول ندارید.صفهای مردمی که با عشق پای صندوقهای رای می ایند وباعشق رای میدهند را قبول ندارید.همه چیزتان شده سیاسیکاری .شما اگر راست می گویید وباند وجناح بازی ندارید یک ان هم حق ندارید برای افشای یک فساد مالی در هر جایی درنگ کنید .چرا بگم بگم راه انداختید ونظام را الوده می کنید هر گلی به سر این نظام زدید خودتان بودید این فسادها را راه انداختید در دوران به اصطلاح اصلاحات شروعش بوده حالابا فرار بجلو می خواهید سرپوش بگذارید وماستمالی کنیدواقعا حب ریاست ودنیاپرستی انسان را به خاک مذلت می کشاند میخواهید به قول خودتان مرده اصلاحات را زنده کنیدو به ان تنفس مصنوعی بدهید.حال وروز بعضی از اقایانی که این حرفها را امروزه در می کنند را همه میدانند با ان ثروتهای چند صد میلیاردی،پیش قاضی ومعلق بازی؟
بی ابتکار
Iran, Islamic Republic of
این به اصطلاح اصلاح طلبها هم دم دمای انتخابات بدجوری هول برشان بر میدارد وخودزنی میکنند بهر قیمتی شده خودشان را می خواهند محق جلوه بدن وحالا هم که جیغ بنفش سر دادن درصورتیکه دیگر حنایشان رنگی ندارد .
ابگوشت بزباش
Iran, Islamic Republic of
هدف این به اصطلاح اصلاح طلبا اینه که می خواهند روی همان پولهای کثیفی که از شهرامها وافراد هم سنخش گرفته اند واحتمالا با سیاهنمایی برای انتخابات اتی هم با تبلیغات سنگین (که البته خرج هم دارد!!!!!!)برنامه ریزی کنند.اینه که با رد گم کنی این حرفها را می زنند.شاید هم در ارتباط با اعلام قریب الوقوع حکم اقا زاده جونیور دارند فضاسازی می کنند.
آقا اجازه
دوستان از پول تمییز شیوخ خلیج فارس که بعضیها گرفتند تا مزدوری آنها را بکنند یعنی بطور واضح خیانت به کشور را مترقیانه انجام دادند و همچنان یقه سفیدند-مطالبی بنویسید
اینا که تا دیروز میگفتن بگم بگم خوب نیست . ای بسوزه پدر صندلی ریاست که ادم وقتی روش میشنه همه چیز یادش میره حتی خدا رو
عباس
....اینگونه سخن گفتن بعید است.
.... چه ترسی افتاده...
نمی دانیم چرا در کشور هراتفاق می افتدبه آقای دکتر احمد نزاد ربط می دهید....
عین سین
Iran, Islamic Republic of
حیف اون بابا،نمیدونم چرا خیلی از بچه های آقایون تو زرد از آب در میان؟!!
از طلاب حوزه علمیه قم
نمی دانیم چرا در کشور هراتفاق می افتدبه آقای دکتر احمد نزاد ربط می دهید چون به اصطلاح دیوارش پایین تر است ومظلوم واقع شده است از خدا بترسید واقعیت ها به مردم بگوییدآمارها واقعی تورم شاخص واقعی رشد در کشور نکند به انتخابات 96دولت گذشته را سیاه نمای کنید که خدا در همه احوال انسان را می بیند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام. این چرخه ادامه دارد مسئول بعدی دولت اینده همین موضوع را در باره شما خواهد گفت پس چه خوب است که کاری کنید که ایندگان در باره شما بگویند چیزی نداریم بگوییم
مهسا
افشاگری که برای رسیدن به قدرت باشه نه برای اصلاح معلومه گویندگانش خودشون چیکارن؟
عبد
انتخابات آینده اگر احمدی نژاد بیاد کلاه بی ابرویی رو سر خیلی هاتون میزاره امیدوارم اونموقع هم بتونید بگم بگم بکنید
درود بر اشرفی
در ضمن ان قبلی لیستش تو جیبش بود فقط تهدید الکی بود.....
....ن!!!
محمدرضا
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون،...
طالب حقیقت
به نظرم یکی از قشنگترین پاسخ ها به ترکان و این آقا رو بچه های سایت ... کار کرده اند...
آقای اشرفی اصفهانی یک ذره هم از اخلاق مرحوم پدرت یاد بگیر....
منطغد
حاج آقا عجله نکن سال96 هم میشه.اگه یاد96باشی دنبال آبروریزی نمیری
درود بر این بگم بگم
Iran, Islamic Republic of
...
نورانیت ..
United Arab Emirates
برادران عزيز چرا نميخواهيد قبول كنيد كه دولت قبل مملكت را با ندانم كاري هايش به خاك سياه نشاند؟
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
بگم بگم تاریخ مصرف تمامش شد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
روح حاکم در دولت اصلاحات و کارگزاران، «ایثارگری»، «فداکاری» و «از خودگذشتگی» بوده است.
نکته: واقعا چقد...
حالا نوبت ماست که بگم‌، بگم‌ها را شروع کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
....
ناشناس
چرادستگاه قضایی وارد نمیشود به هرجهت اگراین حرفها درست باشد بامتخلف باجدیت برخورد شود اگردرست نباشد باید بااشاعه دهنده برخورد قاطع شود به نظر این مسایل میتواند منشا یک فتنه بمراتب بزرگترارفتنه قبل باشد
مارمولک
عجب تیپ قهوه خونه ای.
Turkey
واقعا أيشان روحاني و فرزند شهيده؟!...
شما و جهان دستتون تو همه برای حذف ان مرد بزرگ ولی ارزویتان را بگور خواهید برد. ان شاء الله
حجت الاسلام؟؟؟! یا حجت الاصلاح طلبان
علیرضا
خیلی دولت کارگزاران و اصلاحات از خود گذشتگی و ایثار و فداکاری داشتند. اقای اشرفی این حرف ها را برو برای کسانی بگو که هیچی از عملکرد این دولتها نمی دانند. حتما شما یادت شده که مقام معظم رهبری اولین سخنرانی پیرامون اشرافی گری را در زمان کدام دولت ایراد کردند. حتما شما یادت شده که فساد اقتصادی بانک صادرات که منجر به اعدام فاضل خداداد در سال 74 شد در دولت کارگزاران اتفاق افتاد. حتما پدیده اقازادگی هم در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاد. فساد کرباسچی و استات اویل و کرسنت را هم اگر یادت شده حتما برو بخوان. در مورد دولت خاتمی خیانتی که این حضرات در طول هشت سال به کشور در زمینه فرهنگی کردند کم از مفاسد اقتصادی کارگزاران نیست نمونه اش مهاجرانی است که الان پای ثابت بی بی سی است. این قدر کورکورانه طرفداری نکن.
جناب آقای فضلی پول های کثیف رو کسانی وارد انتخابات می کنند که اولین تبلیغات گسترده ....
اقایان وخانم ها وای ملت شریف ایران چون قرار است حکم م ه بزودی اعلام شود اصلاح طلبان دونبال الوده کردن فضای سیاسی هسند مردم شریف باید بصیرت داشته باشند گول این بگم بگم هارا نخورند
ک.م
خیلی متاسفم که در کسوت روحانی بی پایه ترین ... سخنان را گفتید!!

....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اشرفی یه جوری حرف زده که انگار اصلاح طلبان هیچ گناهی نکردند بدیختی روزگار است که هر کس برای رسیدن به قدرت سوتی خودش یادش میره ، نه اینکه بخوام با این ادعا از صولگرایان دفاع کنم به هر حال هر کس آش بیجا خورده از هر طیفی که باشد باید مواخذه شود و مجازات ان را هم بدهد لکن این بنده خدا ( اشرفی) یه جوری حرف زده و خود و طیفش را مبرا کرده که ادم تعجب می کند مگر همین حالا کم در ادارات حضرات اصلاح طلبان رابطه بازی ، اشتغال قوم و خویشان و... دارند .
حسین شهبازی
مثلا چه میخواهی بگی ؟.....
این رفتارها فرار به جلو هست!!! با توجه به ناکامی های دولت در عرصه دیپلماتیک و اقتصاد احتمال افزایش اینگونه رفتارها هست!!! اما اینها از یک چیزی غافل هستند!! بزرگترین ظرفیت دولت مردم و نیروهای دلبسته به نظام هستند که فعلا نظاره گر هستند که اینها به کجا می روند!! وای به روزی که این نیروی عظیم به حرکت در آید!!!
Iran, Islamic Republic of
مي گويند قبل از 84 پول كثيف وجود نداشته است ليكن نمي گويند رحيمي براي اعمال مجرمانه پيش از 84 الان اوين نشين است.
بهتره بگم بگم های خودتان را به دو بخش تقسیم کنید بخشی را برای انتخابات مجلس در سال 94 مصرف کنید و بخش دیگر را بگذارید برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 اگر این کار را نکنید ممکنه در سال 96 بگم بگم های شما ته بکشه و زبونم لال کلیدتون توی قفل نچرخه و خیلی اتفاقات بد دیگه حواستون جمع باشه . از ما گفتن بود