جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

بازیگر "مختارنامه"درگذشت+عکس

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 411557
عزیز هنرآموز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که سابقه بازی در سریالهای مختارنامه،امام علی(ع)، سی امین روز، بار دیگر زندگی، بگذار آفتاب برآید، در خانه در کارنامه کاری خود داشت روز گذشته درگذشت.
به گزارش جهان به نقل از بانی فیلم، عزیز هنرآموز هنرمند سینما و تلویزیون و بازیگر سریالهای «مختارنامه»،«امام علی ع»،«معصومیت از دست رفته»،«سی امین روز»،«بار دیگر زندگی»،«خانه ای در تاریکی»،«روزگار قریب»،«بگذار آفتاب برآید»،«در خانه» و ... فیلمهای «بوی پیراهن یوسف»،«سفر به چزابه»، «عینک دودی» و ... درگذشت.

وی پدر چاوش هنرآموز عضو کانون دستیاران و برنامه ریزان بود. این هنرمند به دلیل بیماری ریوی و نارسایی قلبی درگذشت.


کاوه سجادی حسینی برادرزاده همسر این هنرمند اعلام کرد: پیکر مرحوم هنرآموز امروز ۱۸ اسفند ساعت ۹ صبح از مقابل خانه سینما در خیابان سمنان تشییع می‌شود و احتمالا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000411/nf00411557-1.png

او همچنین گفت: مراسم یادبود این هنرمند نیز روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶:۴۵ در مسجد‌الرضا واقع در خیابان خرمشهر برگزار می‌شود.

سجادی حسینی با بیان اینکه عزیز‌ا... هنرآموز پس از ۱۰ روز تلاش برای بهبود حال جسمانی‌اش در بیمارستان درگذشت، یادآور شد: یکی از نقش‌های شاخص این هنرمند در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی پدرم (علی سجادی حسینی) بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا ايشان را بيامرزد
خدا رحمتش کنه