شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

تظاهرات ضد نتانیاهو در تل آویو برگزار شد

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 411363
حدود ۳۰ هزار نفر از تظاهرات کنندگان امروز عصر با تجمع در میدان رابین شهر تل آویو در راهپیمایی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل خبر داد: در حالی که پلیس اسرائیل هنوز برآوردهای رسمی از تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات امروز عصر در تل آویو علیه سیاست های نتانیاهو را اعلام نکرده ولی به نظر می رسد حدود ۳۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده اند.

میدان رابین شهر تل آویو پر از جمعیت تظاهرات کننده ای شده که طرفدار احزاب چپگرا هستند و تعداد افراد شرکت کننده در این تظاهرات رو به افزایش بوده است.

از بین سخنرانان اصلی این مراسم می توان به "میر داگان" رئیس سابق موساد اشاره کرد که روز گذشته نیز انتقادات شدیدی را علیه نتانیاهو و سیاست های وی ابراز کرده بود.

شهرداری تل آویو خیابان های اصلی منتهی به میدان رابین را مسدود کرده است. این تظاهرات موسوم به " اسرائیل تغییر می خواهد"، نامگذاری شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: سازمان دهندگان این تظاهرات انتظار دارند تا زمان آغاز رسمی آن بیش از صدها هزار نفر در میدان رابین تجمع کنند و خواستار تغییر دولت و تغییر اولویت های اسرائیل شوند.

این تظاهرات در شرایطی برگزار شده که ۱۰ روز دیگر به برگزاری انتخابات سراسری اسرائیل در ۱۷ مارس فرصت باقی مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *