جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

کرار نیاید، جریمه می شود

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 411164
معاون باشگاه استقلال گفت: جاسم کرار چند روز است که به من می‌گوید امروز یا فردا می‌آیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، علی نظری جویباری در رابطه با پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خیلی خوبی نبود و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم. در کل، دو تیم خوب بازی نکردند.

وی در رابطه با اینکه چرا بازی خوبی از سوی دو تیم دیده نشده است، عنوان کرد: به نظرم این مسئله به خاطر سرمای هوا بود، به هر حال تیم ما ۱۰، ۱۵ روز فقط تمرین می‌کرد و شاید شرایط ما برای بازی مهیا نبوده است.

معاون باشگاه استقلال در رابطه با اینکه جاسم کرار چه زمانی به ایران می‌آید، عنوان کرد: او سه چهار روز است که به من می‌گوید فردا می‌آیم، اما فکر کنم فردا به ایران بازگردد.

جویباری در رابطه با اینکه کرار بازیکن استقلال است و باید در تمرینات حاضر شود، خاطرنشان کرد: مثل اینکه گذرنامه او آماده نبوده است، این مسئله درست می‌شود و او به ایران می‌آید. سه چهار روز است که با این بازیکن صحبت می‌کنم و او به ما می‌گوید امروز می‌آیم، فردا می‌آیم. اگر کرار فردا به ایران نیاید، یکشنبه نامه‌ای به فدراسیون می‌زنیم تا تکلیف‌مان مشخص شود.

وی در رابطه با اینکه آیا ممکن است کرار جریمه شود، اظهار داشت: بله، امکان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *