جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری هرمی‌ها در حاشیه پایتخت

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 411121
جانشین فرمانده انتظامی شهریار از دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی در این شهر خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ فریدون جوزانی در این باره گفت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعاتی درخصوص فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی و اقدام آنان برای عضوگیری از میان جوانان و افراد کم‌سواد بررسی صحت و سقم ماجرا در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از تایید صحت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اندیشه قرار گرفت، گفت: در جریان تحقیقات پلیسی ماموران، مشخص شد که گروهی از افراد از نقاط مختلف کشور با راه‌اندازی یک شرکت هرمی اقدام به عضوگیری کرده‌اند و مقر آنان نیز ساختمانی در شهر اندیشه است.

جانشین فرمانده انتظامی شهریار با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده میان پلیس و مقام قضایی اظهار کرد: پس از مجوزهای لازم، ماموران در عملیاتی، ۱۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی را در حالی که اقدام به برگزاری یک جلسه دوره‌ای کرده بودند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

به گفته جوزانی، برای دستگیرشدگان پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام چندی پیش سوالی پرسیده بودم در همین مورد که یک گروه بازاریاب اینترنتی با عنوان نت ورکینک مارکت دقیقا به شکل هرمی مشغول عضو .گیری تو. شهرهای کوچیکه واعلام کرده از شورای نگهبان مجوز گرفته وتونسته کلی عضو بگیره خواسته بودم پیگیری کنین درسته یانه حلا اگه میشه جزییات بیشتر این خبر و بذارین ببنیم با اون ارتباطی داره یا نه با تشکر فاطمه از کاشمر