جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حفاظت ۵هزارپوندی ازخانواده جلاد داعش

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۰
کد مطلب: 411044
هزینه محافظان ویژه خانواده "محمد اموازی" جلاد گروه تروریستی داعش روزانه بیش از ۵ هزار پوند انگلیس است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "جان سمپسون" روز پنجشنبه در مطلبی در روزنامه "تایمز" نوشت: مقام های انگلستان پس از آنکه روزنامه ها افشا کردند که اموازی همان جلاد داعش است، مجبور شدند از دو هفته قبل خانواده وی یعنی مادر، برادر و سه خواهرش را از منزلشان در شمال لندن به مکانی امن منتقل کنند.

وی افزود: یگان مبارزه با تروریسم انگلستان حفاظت از این خانواده را به عهده گرفته است. اعضای این خانواده از سال ۱۹۹۳ به حساب لندن به عنوان پناهنده در این کشور ساکنند و هر ساله ۴۰ هزار پوند (هر پوند انگلستان بیش از ۵۲۰۰ تومان) به عنوان کمک دولتی دریافت می کنند.

سمپسون ادامه می دهد: مقام های لندن معتقد نیستند که اعضای خانواده اموازی در اقدام های تروریستی دخالت داشته اند اما درباره تماس با اموازی از زمان رفتن به سوریه، خانواده وی را مورد بازجویی قرار داده و می کوشند تا دوستانش در انگلستان را شناسایی کنند.

وی می افزاید: بسیاری از مردم انگلستان خشمگین خواهند شد وقتی بشنوند که هزینه تامین امنیت خانواده اموازی تا این حد زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *