پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

دیدگاه جالب پدر جلاد داعش درباره فرزندش

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 411023
پدر جلاد انگیسی گروه تروریستی داعش با تبری جستن از فرزندش گفت: جان سگ، حیوان و تروریستی است که مستحق آتش جهنم می باشد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، جاسم الاموازی ۵۱ ساله پدر محمد الاموازی ملقب به "جلاد داعش" و "جان جهادی" معتقد است که فرزندش "یک سگ، حیوان و تروریستِ مستحق جهنم" است.

به نوشته روزنامه الحیاة چاپ لندن، وی در تماسی تلفنی با دوستش که روزنامه های دیلی تلگراف و دیلی میل انگلیس آن را منتشر کردند، گفته که بعد از افشای هویت فرزندش و فشار ناشی از آن مجبور شده است که محل کارش در یک انبار تعاونی در شهرکی در ۲۰ کیلومتری مرز بین عراق و کویت را ترک کند.

مسئولان امنیتی انگلیس اعلام کردند که اعضای خانواده "جلاد داعش" را برای حمایت از آنها در برابر هرگونه انتقام جویی احتمالی به محل نامعلومی برده است.

الاموزی پدر فاش کرد که او با درخواست فرزندش در سال ۲۰۱۳ میلادی در جریان تماس تلفنی از ترکیه برای پیوستن به گروههای "جهادی" در ترکیه موافقت نکرد. او به دوستش ابومشعل ۴۰ ساله گفت که تلاش کرده است تا فرزندش را به زندگی طبیعی خود در انگلیس بازگرداند اما او گوش نکرده است. الاموزی پدر افزود: ای کاش به جهنم می رفت.

مسئولان امنیتی کویتی الاموزی پدر را یکشنبه گذشته بازجویی کردند و او به آنها گفت که از رفتار فرزندش احساس ننگ و عار می کند.

مطبوعات کویتی نیز به نقل از نزدیکان خانواده جلاد داعش نوشتند که آنها از او متنفر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *