کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبرد پرسپولیس با 4 بازی خارج از خانه

12 اسفند 1393 ساعت 23:12

پرسپولیس بعد از بازی بنیادکار روز یکشنبه هفته آینده هفدهم اسفند باید در تبریز به دیدار تراکتور برود و سپس در پنجشنبه ۲۱ اسفند مقابل نفت‌مسجدسلیمان بازی کند. آنها ۵ روز بعد در روز ۲۶ اسفند حساس ترین بازی امسال خود را مقابل النصر عربستان پیش خواهند برد.


به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش، براي پرسپوليس استارت يک دوره سخت با شيريني تمام آغاز شد و پرسپوليس مسير خود در ۴ ديدار خارج از خانه را با پيروزي يک بر صفر برابر بنيادکار مقابل تاشکند شروع کردند.

حمید درخشان در حالی تهران را ترک می‌ کرد که از مدیرعامل تیمش خواست با توجه به سفرهای پشت سر هم قرمزپوشان بازی مقابل نفت‌مسجدسلیمان را کنسل کند. اتفاقی که البته با مخالفت هیات رئیسه سازمان لیگ همراه شده است. اما جالب است بدانید پرسپولیس بعد از بازی بنیادکار روز یکشنبه هفته آینده هفدهم اسفند باید در تبریز به دیدار تراکتور برود و سپس در پنجشنبه ۲۱ اسفند مقابل نفت‌مسجدسلیمان بازی کند. آنها ۵ روز بعد در روز ۲۶ اسفند حساس ترین بازی امسال خود را مقابل النصر عربستان پیش خواهند برد.

این سفرهای طولانی در ۱۴ روز می‌ تواند هر تیمی را کاملا خسته کند و شاید حالا بشود کمی به درخشان حق داد که به دنبال لغو بازی مقابل نفتی ها بود.


کد مطلب: 410728

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/410728/نبرد-پرسپولیس-4-بازی-خارج-خانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com