کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت قرارداد عزت‌اللهی تشریح شد

11 اسفند 1393 ساعت 16:42

مدیر برنامه‌های سعید عزت‌اللهی گفت: قرارداد این بازیکن ملوان با باشگاه اتلتیکو مادرید آکادمیک است نه حرفه‌ای.


به گزارش جهان، محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با فارس، در مورد ادعای وکیل باشگاه ملوان مبنی بر شکایت از اتلتیکو مادرید به خاطر پرداخت نشدن ۱۰۰ هزار یورو بابت انتقال عزت‌اللهی گفت: سعید عزت‌اللهی توسط من از باشگاه ملوان برای یک فصل قرارداد آکادمیک به باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا منتقل شد. طبق قرارداد موجود مقرر شد هر وقت این قرارداد آکادمیک تبدیل به قرارداد حرفه‌ای شود در ژوئن ۲۰۱۵ (تیر و خرداد ۹۴) در آن صورت بابت این انتقال باشگاه اتلتیکو مادرید ۱۰۰ هزار یورو به باشگاه ملوان در دو قسط ۵۰ هزار یورویی به فاصله یک ماه پرداخت کند. البته این بعد از تبدیل شدن قرارداد آکادمیک عزت‌اللهی به قرارداد حرفه‌ای است که فکر می‌کنم در تابستان سال آینده این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: من در متن قرارداد انتقال عزت‌اللهی با اتلتیکو یک بند هم گنجاندم که به سود باشگاه ملوان است. طبق این بند باشگاه اتلتیکو هر زمانی که بخواهد عزت‌اللهی را بفروشد باید ۵ درصد از مبلغ فروش را به باشگاه ملوان بدهد. این انتقال ممکن است ۲ سال دیگر باشد و یا ممکن است ۵ سال دیگر صورت بگیرد اما هر وقت باشگاه اتلتیکو عزت‌اللهی را بفروشد حتی آن را به بارسلونا بفروشد باید ۵ درصد از قراردادش را به باشگاه ملوان بدهد.

حق‌شناس تصریح کرد: باشگاه‌های اسپانیایی به هیچ عنوان متن قرارداد انگلیسی تنظیم نمی‌کنند اما به خواهش من باشگاه اتلتیکو متن قرارداد فارسی و اسپانیایی و همچنین انگلیسی را تنظیم و به باشگاه ملوان ارائه کرد. این مسائلی که گفتم به طور کامل و واضح در متن قرارداد عزت‌اللهی با اتلتیکو وجود دارد از سویی دیگر بازیکنی که زیر ۱۷ سال است فقط به شرطی می‌تواند به تیم‌های اروپایی بیاید که یا پدرش بنا به دلایل غیرفوتبالی مقیم اروپا باشد یا اینکه محل زندگی آن بازیکن جوان در ۵۰ کیلومتری اردوی تدارکاتی این بازیکن برپا شده باشد. من بارها این مسائل را برای سیروس محجوب توضیح دادم اکنون نمی دانم چرا چنین مسائلی را مطرح می‌کنند!

وی افزود: تاکنون ۱۸ هزار یورو برای سعید عزت‌اللهی هزینه کرده‌ام زیرا معتقدم سرمایه‌گذاری‌ای که بر روی این بازیکن انجام داده‌ایم در آینده بسیار خوب خواهد بود و این بازیکن آینده درخشانی دارد. ۱۸ هزار یورو برای سعید خرج نکرده‌ام بلکه مدام من و پسرم مراقب این بازیکن بوده‌ایم و هیچ وقت او را در اروپا تنها نگذاشته‌ایم.


کد مطلب: 410452

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/410452/وضعیت-قرارداد-عزت-اللهی-تشریح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com