جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۱۰

ادعای دروغ محیط زیست علیه مجلس

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 410183
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ادعای کسر بودجه ریزگردها در خانه ملت، دروغ سازمان حفاظت محیط زیست است، گفت: انتظار ما این بود که خانم ابتکار همان ابتکار قبل باشد نه با این همه مغلطه‌ با کلمات بازی کرده و وقت‌گذرانی کند.
ادعای دروغ محیط زیست علیه مجلس
به گزارش جهان، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با فارس درخصوص ادعای سازمان حفاظت محیط زیست درباره حذف بودجه ریزگردها در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این دروغ سازمان حفاظت محیط زیست است، اظهار داشت: سازمان محیط زیست یک سازمان ناکارآمد است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه سازمان محیط زیست پول‌های احیای دریاچه ارومیه را چه کار کرده است، افزود:‌ محیط زیست درخصوص دریاچه ارومیه هیچ نقشی ایفا نکرده و پول‌های احیای این دریاچه را هدر داده است.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان باید جواب دهد که پول دریاچه ارومیه را کجا هزینه کرده است، ادامه داد: دریاچه ارومیه در حال خشک شدن است، سوال اینجاست که مسئولان این سازمان چه کار برای این دریاچه کرده‌اند.

نماینده مردم میاندوآب در خانه ملت با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان این مبالغ در مجلس کسر نشده است، گفت: این دروغ سازمان محیط زیست است.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست برای تالاب‌های شادگان، هورالعظیم، بختگان و هامون چه اقدامی را صورت داده است، ابراز داشت: این سازمان برای این تالاب‌ها چه کاری صورت داده با وجود اینکه این همه پول در اختیار آنها بوده است.

عیسی زاده با بیان اینکه هم‌اکنون یک سال از مسئولیت آن‌ها می‌گذرد، اضافه کرد: باید پرسید که طی این مدت سازمان محیط زیست برای محیط زیست، برای حیات وحش و حتی آلودگی هوای تهران چه کرده‌ است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما چنین انتظاری را از سکان‌دار سازمان محیط زیست نداشتیم چراکه انتظار ما این بود که خانم ابتکار همان ابتکار قبل باشد نه با این همه مغلطه‌گری با کلمات بازی کرده و وقت‌گذرانی کند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه مردم دارند تلف می‌شوند، خاطرنشان کرد: اینها برای آلودگی هوای تهران، تبریز، شیراز و اصفهان چه کار کرده‌اند در حالی‌که تمام امکانات نیز زیر دست آنها بود‌ه است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ابتکار می‌توانست طی این مدت کارنامه خوبی از خود ارائه دهد که نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما در طول اين 8 سال چكار كرديد كه وضع كشور به اين فلاكت افتاد؟!
بنظر بنده جواب شما درست نیست.
با این تفاسیر هر دوره ریاست جمهوری، دولت ایرادات را به گردن دوره قبل بی اندازد و از زیر کار شانه خالی کند.
اگر ایرادات برای دوره قبل بود پس شما برای چی آمدی دولت را در دست گرفتی، اگی این کاره نیستی خوب می گذاشتی خودشان بیایند درستش کنند!
Iran, Islamic Republic of
این همه تبلیغات برای حضور این خانم در این مسند حساس و تعیین کننده کردند که اگر بیاید عالی می شود کاربلد است و چه وچه و چه ...
از وقتی تشریف آورده اند به جای یک عملکرد مناسب و اقدام موثر یا بیانیه سیاسی داده اند یا تقصیرها همه گردن دولت قبلی بوده یا بودجه ندارند و یا با تمسخر به خبرنگار می گوید که یک دگمه پشت سر من هست که با فشار دادن آن الان تمام مشکلات حل می شود.... ای کاش مقداری از وقتی را که در تعیین طیفی از رنگ سبز در روسری به خرج می دادند صرف ...
رضا
چه تعداد معاون و وزیر داریم اگه 25 نفر باشند 24 نفرشون اگه 100 تا باشند 99 تاشون بجای کار از دولت قبل میگن این معاون سازمان محیط که دیگه شورش رو درآورده فقط مواظب هست که طیف رنگ سبز رو داشته باشه بعد بیاد سرکار هرچند که فتنه و خیانت رو این گروه طیف سبز انجام دادند فقط دکتر هاشمی هست که فقط کار و پیگیری دارد
سعید
خانم ابتکار ماشالله خیلی مبتکر تشریف دارند.!هرچی باشه پارتیش کلفته
راستی بنزین داخلی رو هم که فنا کردید رفت . هوای تهران هم که روز به روز بدتر از دیروز فقط جیب های بعضی ها از بنزین آشغال وارداتی پر شده و مجلسی ها هم که روزه سکوت گرفته اند.
مهدی
کره ایها ظرف دو دهه خودشون رو به یک قطب اقتصادی دنیا تبدیل کردن اما ما ایرانیا همیشه ادعا می کنیم جبران خرابی های مسول قبلی چهل سال طول میکشه. با این محاسبات ما کشورهایی چون آلمان و ژاپن و کره تا ابد الدهر باید به همون حال جنگ زدشون می موندن
مصطفی
اینا نمیان به یکی که به اسم مبارزه با فساد ، در خزانه رو برای هر چی دزده باز کنه ، رای بدن
سازمان نا کار آمد است و پاسخگو نیست و تنها راه آن ادغام با منابع طبیعی و تشکیل وزارتخانه است .
United States
دروغگو خائن باید محاکمه گردد