جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۹
کره‌شمالی:

یک جنگ مقدس بی‌رحمانه را علیه آمریکا آغاز می‌کنیم

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 409932
تسلیحات هسته ای یک قدرت انحصاری برای آمریکا نیست. اگر آمریکا تصور می کند سرزمینی امن است باید بگوییم کاملا در اشتباه است
یک جنگ مقدس بی‌رحمانه را علیه آمریکا آغاز می‌کنیم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، کره شمالی لحن تهدید آمیز خود را علیه آمریکا شدت بخشید و در همین حال لایحه افزایش تحریم ها علیه پیونگ یانگ ، در کنگره آمریکا جلو رفت و یک مرحله از تصویب را پشت سر گذاشت.

 لفاظی های تهدید آمیز کره شمالی علیه آمریکا در حالی مطرح می شود که تنها چند روز به آغاز تمرین های نظامی مشترک سالانه آمریکا و کره جنوبی باقی مانده است.

کره شمالی تاکید دارد تمرین های نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی که سالانه برگزار می شود باید متوقف شود. پیونگ یانگ معتقد است هدف از این تمرین های نظامی مشترک نوعی آمادگی برای حمله به کره شمالی است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از مقاله ای که در روزنامه رودونگ سینمون ، روزنامه وابسته به حزب حاکم این کشور - که مواضع رهبر این کشور را منعکس می کند - اعلام کرد اکنون که آمریکا روند رویارویی را انتخاب کرده است ، کره شمالی یک جنگ مقدس بیرحمانه را علیه آمریکا آغاز خواهد کرد.

این روزنامه نوشت :« تسلیحات هسته ای یک قدرت انحصاری برای آمریکا نیست. اگر آمریکا تصور می کند سرزمینی امن است باید بگوییم کاملا در اشتباه است.»

از سوی دیگر لایحه افزایش تحریم ها علیه کره شمالی در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. هدف از این تحریم ها تحت فشار قرار دادن کره شمالی و مجبور شدن این کشور به دست کشیدن از تسلیحات هسته ای خود است.

قانونگذاران آمریکا می گویند این تحریم ها نوعی واکنش به کوتاهی کره شمالی در متوقف کردن برنامه تسلیحات هسته ای خود و همچنین حمله سایبری این کشور به شرکت سونی پیکچرز است.

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی در موسسه تحقیقاتی کارنگی گفت فشار بین المللی بر کره شمالی رو به افزایش است. کره شمالی هر روز بیشتر منزوی می شود و تلاش می کند با گره کردن مشت خود ، دستان ضعیف خود را مخفی کند.

وی افزود واشنگتن آماده آغاز مذاکرات با پیونگ یانگ است اما این مذاکرات باید بر مسئله هسته ای پیونگ یانگ متمرکز باشد. مسائل دیگری نیز وجود دارد که می توان در مورد آنها گفتگو کرد اما در حال حاضر مهم ترین مسئله ، برنامه هسته ای کره شمالی است.

کره شمالی پیوسته تهدیدهایی را علیه آمریکا و کره جنوبی مطرح می کند.

آمریکا که نزدیک ۳۰ هزار نیروی دائم در کره جنوبی دارد هر سال مجموعه تمرین های نظامی مشترکی را با این متحد کلیدی خود در آسیا برگزار می کند.

کره شمالی به علت آزمایش های هسته ای و موشکی بالستیک مکرر که از سال ۲۰۰۶ انجام شده با تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد ، آمریکا و دیگر کشورها روبرو بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا وشیطنت های اسراییل دنیا را به ورطه جنگ جهانی میکشاند
این از نطفه همون امپراطوری چوسانه جومونگ قرن بیستم
Iran, Islamic Republic of
باز این ادعا کرد؟
..میزنه این بچه سوسول...
این پسر آقای سئوله نه بچه سوسول
بعضی ها از این بچه یاد بگیرند
انتظاری داری ها ؟؟؟!!!!
کسانی که زمان انقلاب و جنگ و خطر کشورشون فراری اروپا امریکا بودند اروز که صلح شده و برگشتند ایران بیان بخاطر ایران و اسلام و مردم خودشون رو به خطر بندازند؟؟؟!!!!
ای کاش یه فیلتر برای کسانی که زمان جنگ ایران نبودند و فراری اروپا بودند برای سمت های دولتی بذارند...
محمد صابر
آفرین به شجاعت این جومونگ زاده
ایشالله هم وطنان ... هم یاد بگیرند
لوووووووول دمه شما ها گرم به چی امید دارین
جنگ خیلی خوبه ؟
اونم با تمام دنیا ؟
عقلتون رو به کار بندازین خواهشا" این بچه فقط قدقد میکنه
چین اینو نیاز داره روزی که نیازش برطرف بشه کارش تمومه
نه منطقه استراتزیکی داره نه منابع طبیعی عظیم
فقط یه اسکل که شده رهبرشون !
پس امریکایی ها چرا مثل صدام و طالبان در برابر نمیتونن کاری بکنن!!!
Czech Republic
ملت ایران هم بدون شک برادران کره ای خود را تنها نخواهند گذاشت و با نابودی استکبار جهانی و فرزند نامشروع پلیدش اسرائیل، دنیایی سرشار از معنویت و برابری را دوشادوش شما خواهیم ساخت
United States
این الان مسخره کردن بود؟
امین
برادران کره ای؟؟!!؟!
از کی تا حالا اینها براردران ما شدند؟!
فقط مسلمانان و غیرمسلمانان هم وطن ما برادران ما هستند و لا غیر
کسانی که بمب اتم دارند برادر ما نیستند دوست عزیز
آشنا
آمدم نظر بنویسم یه نگاهی به نظر های داده شده انداختم یک عده نسبت به نظرها منفی دادن یعنی نسبت به جنگ و... یاد حرف آقای روحانی افتادم که گفت اگر میلرزید برید به جهننننننننننننننننننم !!آره دیگه از ماست که برماست !!!!!!!!!!!
دكتر ضعيف
United Kingdom
اينم كه از اين حرفا ميزنه من ميترسم
ای بزنه آمریکارو فلج کنه حال کنیم
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اگر a=b و b=c آنگاه نتیجه میگیریم a=c

حال شما قضاوت کنید ما با کره شمالی چه فرقی داریم
Iran, Islamic Republic of
آقای ریاضی دان الان این وسط b مثلا کیه؟؟!!
چشماتون رو باز کنید تا فرق ها رو ببینید
با چشم بسته نمی شود
به ذکر یک فرق بسنده می کنم
که کره ای ها واقعا بمب اتم دارند اما ما طبق نظر صریح آژانس فعالیت صلح آمیز داشته ایم