پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بیک زاده استقلال را تهدید کرد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 409783
هاشم بیک زاده هم با استقلالی‌ها دچار مشکل شده است و این بار اعلام کرده تمرین نمی کند و استقلالیها باید مشکلات وی را حل کنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران منابع آگاه اطلاع دادند: هاشم بیک‌‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال که انصافاً جزو کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان این تیم قلمداد می‌شود، از روزی که استقلالی‌ها از تبریز برگشته‌اند، دیگر در جمع آبی‌پوشان آفتابی نشده تا به این ترتیب نارضایتی‌‌اش از شرایط موجود را به گوش مدیران باشگاه و کادر فنی برساند.

گفتنی است بيك‌‌زاده با بازگشت به دوران اوج از بي‌اعتنايي باشگاه در حل مشكلات مالي‌‌اش دلخور شد و قبل از بازي با گسترش فولاد به كادر سرپرستي اطلاع داد اگر مطالبات او پرداخت نشود، به تبريز نمي‌رود.

گرچه پرداخت ۲۵ ميليون توماني مثل تمام بازيكنان تيم باعث شد هاشم در آخرين لحظات مسافر تبريز شود اما بعد از آن ديگر به تمرينات نرفت تا قهر او از استقلال به سوژه اصلي چند روز گذشته تبديل شود.

بيك‌‌زاده كه دوست نداشت زياد راجع به اين اتفاقات صحبت كند، تنهاگفت: " قهر از استقلال؟! كار من از اين حرف‌ها گذشته و به نظرم استفاده از اين اصطلاح براي بازيكني مثل من زياد درست نباشد. "

در حال حاضر قرار شده هفته آينده باشگاه كارهايي انجام بدهد و این بازیکن نیز مثل هميشه اين وعده‌ها را جدي فرض گرفته و از باشگاه خارج شده است و اميدواراست كه اين بار عملي شود.

شایان ذکر است هاشم هم در قبال وعده‌هايي كه شنيده، فقط وعده داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *