کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی‌توجهی به داخل؛ معضل اقتصاد کشور

7 اسفند 1393 ساعت 11:10

مصباحی مقدم گفت: در کشور ظرفیتهای فراوان اقتصادی داریم و به جای توجه به درآمدهای نفتی از این ظرفیتها به صورت صحیح استفاده کنیم تا مشکلات بیکاری، تورم و غیره حل شود.


به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اتاق پرس با ذکر اینکه در برابر سیاستهای خصمانه دشمنان، اقتصاد مقاومتی یک مسئله اساسی و راهگشا است، گفت: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه در گرو تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: تولید کشور یک مسئله بسیار مهم است و در سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به این مسئله حیاتی توجه جدی شده است.

عضو مجمع تشحیص مصلحت نظام عنوان کرد: استفاده از ظرفیت مردم و سرمایه های آنها برای رونق اقتصادی باید مورد توجه مسئولان باشد تا نقدینگی نیز در جهت تولید هدایت شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ثروت حاصل از فروش نفت باید برای ارتقای زیرساخت‌ها و افزایش علم و فناوری باشد و در این رابطه باید از بخش خصوصی حمایت کرد.

وی در پایان گفت: ما در کشور ظرفیتهای فراوان اقتصادی داریم و به جای توجه به درآمدهای نفتی از این ظرفیتها به صورت صحیح استفاده کنیم تا مشکلات بیکاری، تورم و غیره حل شود.


کد مطلب: 409652

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/409652/بی-توجهی-داخل-معضل-اقتصاد-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com