پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۱۱۸ نفر در بازی فوتبال!

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 409402
۱۱۸ نفر در درگیری به وجود آمده بین طرفداران ۲ تیم فوتبال «فلومیننزه» و «ال واسکو د گاما» در این کشور دستگیر و بازداشت شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ۱۱۸ نفر در درگیری‌های انجام شده قبل و بعد از بازی دو تیم فوتبال «فلومیننزه» و «ال واسکو د گاما» در «ریو دو ژانیرو» دستگیر و روانه زندان شدند.

در بین دستگیر شدگان ۱۹ نوجوان زیر سن قانونی و همچنین ۹۹ بزرگسال با داشتن سوابق قبلی در اداره پلیس به چشم می‌خورند.

نخستین درگیری در ایستگاه مترویی در نزدیکی ورزشگاه «انخنهائو» در شمال غربی «ریو دو ژانیرو» بین طرفداران دو تیم مذکور به وقوع پیوسته و دومین آن در بین طرفداران «ال واسکو د گاما» در رابطه با شخصیت «ائوریکو میراندا» مدیریت باشگاه این تیم روی داد.

طی اولین درگیری ۸۲ نفر از جریان «یانگ فلو» دستگیر شده که از اکتبر گذشته به جرم اعمال خشونت از ورود به ورزشگاه ممنوع شده بودند و همچنین طی دومین آن ۳۶ نفر روانه زندان شدند.

در طول دستگیری افراد مذکور و سایر بازداشت‌شدگان پلیس برزیل تعداد زیادی سنگ، چوب، نوار آهنی، پنجه بوکس، اسپری فلفل و همچنین بمب دست‌ساز کشف و ضبط کرد.

یکی از افراد دستگیر شده در گذشته طی درگیری وحشیانه در سال ۲۰۱۳ بین طرفداران تیم فوتبال «ال واسکو د گاما» و «آتلتیکو پارانانسه» که منجر به زخمی شدن ۴ تن شده بود بازداشت شده و مدتی در زندان به سر می‌برده است.

مسابقه فوتبال بین دو تیم «ال واسکو د گاما» و « فلومیننزه» در روز یکشنبه با حضور ۸ هزار و ۶۰۰ تماشاگر و پیروزی ۱ بر ۰ «ال واسکو» برگزار شده و به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *