جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شکست تیم فوتسال هنرمندان مقابل ترکیه

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 409139
روز چهارشنبه نشست خبری جام جهانی هنرمندان در هتل آزادی برگزار می شود.
به گزارش جهان ، در دومین روز از نخستین دوره رقابت های فوتبال- سالنی جام جهانی هنرمندان تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود در گروه یک از ساعت ۱۱ به مصاف ترکیه رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف شد و نخستین شکست خود در این تورنمنت را تجربه کرد.

در این بازی محمد نوازي دوبار و مهدی صالح پور یک بار برای ایران گل زنی کردند، این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ایران تا دقایق ابتدایی نیمه دوم با نتیجه سه بر یک از ترکیه پیش بود اما با دریافت سه گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تیم ایران دیروز در نخستین دیدار خود با دو گل مقابل ژاپن به پیروزی دست یافته بود. در ترکیب تیم ایران چهره های همچون سیدجواد هاشمی، رضا عطاران، محسن تنابنده، امیرعلی دانایی، محمدرضا حیدریان، رضا ناصری، محمد نوازي، مهدی حُب درویش، مهدی صالح پور، حسام یاریار و حسین پورکرمی و به همراه احمد طاهری و مجتبی ظریفیان حظور دارند.

تیم فوتبال هنرمندان ایران فردا در سومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم لهستان خواهد رفت.

در ضمن در سایر دیدارها تیمهای ژاپن و لهستان به تساوی دو بر دو رسیدند و نتیجه دیدار رومانی و برزیل تساوی یک بر یک بود ، ضمنا سوئد 4 بر یک آذربایجان را برد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *