پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۱
۳۴

معنی پیام تسلیت رهبر انقلاب از نگاه BBC

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 409046
رسانه دولتی انگلیس با اشاره به پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت فاطمه‌سادات خاتمی(خواهر رئیس جمهور اسبق ایران) خطاب به مادر آن مرحومه، این اقدام رهبر انقلاب را به معنی مخالفت با رویکرد سیاسی خاتمی توصیف کرد.
معنی پیام تسلیت رهبر انقلاب از نگاه BBC
به گزارش جهان به نقل از جام، بی بی سی با اشاره به متهم بودن رئیس دولت اصلاحات در حمایت از فتنه۸۸، نوشت: «نقل شده که آیت‌الله خامنه‌ای موافق بازگشت [وی] به فضای سیاسی ایران نیست.»

رسانه دولتی انگلیس در خاتمه با یادآوری این نکته که "هفته گذشته سخنگوی قوه قضائیه ایران اعلام کرده است رسانه‌ها حق ندارند تصاویر یا مطالب مرتبط با رئیس دولت اصلاحات را منتشر کنند" به نقل از برخی منابع داخلی در ایران مدعی شد: رهبر جمهوری اسلامی در پی بستری شدن برای عمل جراحی در شهریور ماه گذشته، با عیادت رئیس دولت اصلاحات از خود در بیمارستان مخالفت کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بلاخره كوره هم فهميد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
خسارتی که این آقایون به مملکت تو سال 88 زدند قاجار نزد. زمان قاجار ما که دیگه چیزی برا از دست دادن نداشتیم .اینا تو اوج اقتدار مملکت دشمن رو به داخل امیدوار کردن
حقا که فقط آقا میدونه اینا چه خسارتی زدن
رئیس جمهور هم میدونه اینا چه کارا که نکردن و اگه پیامی میده میخاد آرای اصلاح طلبا رو برا انتخابات مجلس و ایضا دوره بعدی داشته باشه
اونی که روی قاجار را سفید کرد احمدی نژاد بود که بعد از هشت سال ایران را ویران کرد.
چُغوک=گنجشک
توهم زدی مثل اقای سنیور ....
احمدی نژاد خانه شما انحصار طلبان را ویران کرد من یک شهروند عادی هستم و خیلی هم از احمدی نژاد انتقاد دارم ولی از اینکه به انحصار طلبان فرصت نداد دستش را می بوسم.کشور هم در زمان احمدی بسیار عالی بود اینو بروید از مستضعفین بپرسید نه کاخ نشینان.
حامد
نه بابا ،چه کرد،مثل سهام عدالتی که برخی ها چهار پنج بار سودشان را گرفتند و بعضیا هم مثل ما یه بار رویش رو ندیدیم از چه عدالتی صحبت میکنی
تواین ماجرا احمدی نژاد هم خیلی بی تقصیر نبود .
حسین
علی آقای محترم ، البته این از ادب شما است که این موجودات را " آقایون " خطاب می کنید، ولی می دانید که این خائنین به ایران اسلامی ، لایق هیچ نوع احترامی نیستند ، بجز همان احترامی که از طرف دشمن خبیث این ملت به آنها گذاشته می شود.
ما از بی بی سی متشکریم که برخی نفهم‌ها رو توجیه کرد
Iran, Islamic Republic of
موندم چرا تو توجیه نشدی ، غرب زده
مشكل اينه كه خيلي ازهمين نفهمهاي داخلي خودشون رو به نفهمي زده اند و ازخباثتشونه كه نمي خوان حقيقت را قبول كنند. البته بعضيهاشون هم واقعا" كودن و نفهمن تشريف دارن و روي ابوجهلهاي صدر اسلام را در جهل و نفهمي سفيد كرده اند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که بی بی سی این رو فهمیده ولی عده ای در داخل هنوز این را نفهمیده‌اند
چکامه
سلام خدا بر رهبر عزیزم که اقیانوس زیبایی و کرامت و نزاهت روح و مردانگی و زهدو پارسایی و علم و حکمت است خداوند سایه اش را تا انقلاب مهدی برسرمان مستدام بدارد
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی ای نادان هر گردی که گردو نیست
فرق می کنه ابله اول ببین خطاب به کی بوده بعد حرف بزن.
حضرت آقا با این پیام یعنی اصلا رییس جمهور اسبق را در شمار عداد نیاورده. یعنی هیچ! یعنی سید عبا شکلاتی هنوز هم یک فتنه گر است و باید برای اعمال ننگین خود در محکمه قوه قضاییه، تاریخ، وجدان ملت و در روز قیامت در محکمه عدل الهی پاسخگو باشد
باز هم تیرت به سنگ خورد! از هول حلیم افتادی تو دیگ کج فهمی!!!
اوه اوه. یکم آرومتر برادر. سکته میکنیا. بابا شما عقل کل.شما همه چی بلد. شما تحلیل گر .
Germany
آدم دلش بيشتر براي خاتمي ميسوزه كه بي بي سي براش بايد عزاداري كنه!!!!!!!!!!!!!
خود کرده را تدبیر نیست
مهدی
مقام معظم رهبری برخلاف بعضی ها که ملاکشان خط بازیه روی مواضع حکیمانه ضد فتنه ایستاده . و خاتمی از سران فتنه است!! حالا بعضی ها برند مخفیانه با خاتمی ملاقات کنند!!! یعنی چه!! یعنی مخالفت با رهبری!!
یونس
Latvia
با سران فتنه که نمیشه تعامل داشت ! خاتمی قابلیت و صلاحیتش در حد تعامل و همنشینی با فتنه گران آن سوی آب و آشوبگران و اراذل اوباش خیابانی و البته جماعت نسوانی است که به لابالی گری و بی مبالاتی اخلاقی در ظاهر و باطن شهره عام خاص هستند .
رهبرا جانم فدایت
حسین
Latvia
فردی که از عوامل اصلی فتنه 88 بوده که به طرزی موذیانه از پاسخگویی و از چنگال عدالت گریخته و کماکان نیز به طراحی و هدایت فتنه و فتنه گران مشغولیت دارد صلاحیت حتی پیام تسلیت ندارد .
خوب کرده رهبرم....تا خاتمی باشه کشور رو به خاطر منافع سیاسی - حزبی به آشوب نکشه
....فرزندانش در فتنه همه کاره بودند بقیه فرمانبرداران آنها بودند. ولی نمیدونم چرا هیچ کسی با هاشمی کاری نداره....
رضا
هاشمی علاج ندارد.
علی
من هم دقیقا از پیام آقا همین برداشت را کردم
بايد از علي ع اموخت
Iran, Islamic Republic of
به این میگن کینه
و مومن اهل کینه نیست
مرجان
Iran, Islamic Republic of
من منفی زدم ببخشید من مخالفم با شما این کینه ی شخصی نیست مگه دشمنی با شمر و صدام و اسراییل و منافقین خصومت شخصیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
حجالت نمیکشی این ... رو با شمر و یزید مقایسه می کنی. خجالت بکش
به حرف تو هم می گن حماقت . مومن احمق نمی شه. جهان این تن بمیره حذف نکن.
یا ثارلله
United States
به این میگن بصیرت که شما عمراً بفهمی چیه.....
بیشتر تحریمها و فشارهای غربیها بخاطر اتفاقات 88. خدا از سر تقصیرات خاتمی و کروبی و موسوی و حامیان ابله اینها نگذره که هنوز هم دارن به کشور صدمه میزنن.
شما که میگین تحریم نعمته
رضا
درود بر امام خامنه ای عزیز