شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

گزارش نوبخت از کاهش دوباره تورم

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 408947
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از کاهش نرخ تورم بهمن ماه سال جاری به ۱۵.۲ درصد خبر داد و گفت: این نرخ در دی ماه سال جاری معادل ۱۵.۸درصد بوده است
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت از کاهش نرخ تورم بهمن ماه سال جاری به ۱۵.۲ درصد خبر داد و گفت: این نرخ در دی ماه سال جاری معادل ۱۵.۸ درصد بوده است.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه نرخ تورم نقطه به نقطه بهمن ماه نیز ۱۴.۴ درصد است افزود: نرخ تورم ماهانه گروه خوراکی ها، آشامیدنی و دخانیات در بهمن ماه سال جاری منفی ۰.۵ و نرخ تورم ماهانه گروه غیرخوراکی ها و خدمات ۰.۳ درصد و نرخ تورم ماهانه کل کالا و خدمات نیز صفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
آقای احمدی نژاد برای خرید آدرس محل خود را داد. آیا می شود آقای حسن روحانی مچکریم هم آدرس محل خود را بدهد. این که با د... گویی دست همه را از پشت یسته. ترا خدا بهش بگید از اون حرف های بد بد نزنه. فکر کنم فحش دونش پر شده.
مجیداعتمادی
بسته پنیری که در آخر دولت سابق حدود هزار تومان بود آلان بیش از پنج هزار تومان است تورم را خودتان حساب کنید موارد دیگر هم فراوان است که نرخ تورم واقعی را مردم با تمام وجود حس میکنند
زرديني
Iran, Islamic Republic of
آقاي نوبخت نميخواين يه دفه خودتون و ما رو راحت كنين و به باره صفرش كنين؟
ساکت
گوشت گوسفندی که از 28 ماه قبل رسیده به 30 هزار تومان برنج 7500 شده 8000
این کاهش تورم شامل چه کالایی هایی هستند اعلام بفرمایید تا بر.یم بگیریم
از انجایی که مردم ایران عوام هستند ساده بیان کیند
...
آره شما راست میگین جناب نوبخت!!!!!!!!