کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنجیره انسانی‌مسلمانان‌درنروژ+عکس

3 اسفند 1393 ساعت 15:38

به ابتکار جوانان مسلمان نروژی یک گردهمایی در اعلام همبستگی با قربانیان کنیسه کپنهاگ در مقابل کنیسه اسلو برگزار شد.


به گزارش جهان به نقل از ابنا،  حدود یک هزار نفر از مسلمانان نروژ برای ابراز همبستگی با قربانیان حمله به کنیسه‌ای در کپنهاگ، در برابر کنیسه اسلو گردهمایی را برگزار کردند.

براساس این گزارش، بیش از یک هزار نفر از مسلمانان نروژ با گردهمایی در برابر کنیسه‌ای در اسلو، با قربانیان حمله به کنیسه‌ای در کپنهاگ که هفته گذشته صورت گرفت ابراز همبستگی کردند.

این گردهمایی به ابتکار جوانان مسلمان نروژی برگزار شد و مسلمانان در این گردهمایی با تشکیل زنجیره انسانی در مقابل کنیسه اسلو با یهودیان اعلام همبستگی کردند.

«حجرا ارشد» یکی از برگزار کنندگان اصلی این گردهمایی در سخنانی در جمع شرکت کنندگان گفت: ما به ارزش‌های قوی مانند عشق و آزادی و وحدت باور داریم.

وی افزود: امروز ما مسلمانان در اینجا گردهم آمده‌ایم تا از این فرصت برای نشان دادن برداشت خود از دینمان استفاده کنیم و تفسیر وتعبیرهای رسانه‌های ارتباط جمعی درباره خود را تغییر دهیم. ما در اینجا گردهم آمده‌ایم تا نشان دهیم اسلام دین صلح وآرامش است.

«اروین کوهن» رئیس جامعه یهودیان اسلو نیز در سخنانی در این گردهمایی از اقدام مسلمانان نروژ برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.




















کد مطلب: 408885

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/408885/زنجیره-انسانی-مسلمانان-درنروژ-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com