شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آلبوم جديد "رضا صادقی " رونمایی می‌شود

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 408822
تازه ترین آلبوم موسیقایی رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان دوازدهم اسفند ماه با عنوان « فقط گوش کن» روانه بازار موسیقی می شود.
به گزارش جهان، علی نیکونیا مدیر اجرایی موسسه آوای هنری در گفتگو با مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: در این آلبوم موسیقایی که به اعتقاد من یکی از بهترین آلبوم های رضا صادقی است هنرمندانی چون میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار و فرشید اطهمی در بخش های آهنگسازی و تنظیم حضور دارند. ضمن اینکه ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی و امیر حسین اللهیاری به عنوان ترانه سرا در این اثر حضور دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم « فقط گوش کن» روز دوازدهم اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور منتشر می شود، این در حالی است که همراه با این آلبوم نیز یک مجموعه تصویری متشکل از گلچین بهترین کنسرت های این خواننده همراه با نماهنگ «عاشقتم» ساخته برادران بوشهری در اختیار علاقمندان موسیقی قرار می گیرد. به هرترتیب آنچه برای مخاطبان ارائه می شود انتشار یک مجموعه تقریبا کاملی از تازه ترین آثار رضا صادقی است که بعد از مدت ها دوری از تولید آلبوم می تواند اتفاق خوبی در عرصه موسیقی پاپ باشد.

مدیر اجرایی موسسه آوای هنر درباره نحوه برگزاری کنسرت های این خواننده بعد از انتشار آلبوم نیز توضیح داد: به طور حتم برای برگزاری کنسرت های داخلی و خارجی رضا صادقی بعد از انتشار آلبوم برنامه ریزی هایی صورت گرفته اما آنچه هم اکنون برای ما مهم است انتشار گسترده و مناسب آلبوم در سراسر کشور است و قطعا بعد از انتشار درباره کنسرت ها نیز اطلاع رسانی می کنم.

رضا صادقی که طی ماه های اخیر بعد از انتشار آلبوم « همین...» عمده فعالیت های خود را به انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت های تهران و شهرستان خود معطوف کرده بود. وی همچنین اخیرا قطعه ای به نام «مزه لوتی» با مضمون دفاع مقدس و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس منتشر کرده که این قطعه نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود.

این خواننده موسیقی پاپ نیز چندی پیش به دلیل لغو کنسرت های اروپایی نیز متنی را با عنوان «عذرخواهی رسمی» منتشر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *