جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تشرف مسلمانان کره جنوبی به حرم رضوی

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 408723
جمعی از مسلمانان کشور کره جنوبی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این گروه از ویژه برنامه‌هایی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود بهره‌مند و از نزدیک با این مجموعه عظیم آشنا شدند.

تور حرم گردی، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی به زبان انگلیسی و عربی، بازدید از نمایشگاه دائمی، موزه مرکزی و موزه فرش آستان قدس رضوی و اهداء محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک از جمله برنامه‌ها و خدماتی بود که برای این گروه از زائران ارائه شد.

کتیبه القاب امام رضا(ع)، سنگ مضجع شریف حضرت رضا(ع)، آلبوم حضرت امام خمینی(ره) با عنوان شکوه شمس، بسته متبرک و از جمله محصولات فرهنگی بود که به این گروه از زائران اهداء شد و این گروه از زائران همچنین از خوان پر برکت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) بهره‌مند شدند.

این گروه بازدید کننده، اقدامات و برنامه‌هایی که به همت آستان قدس رضوی برای زائران غیر ایرانی حرم ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده را بسیار ارزشمند و در خور توجه ارزیابی کردند و از برگزاری ویژه برنامه‌های اختصاص یافته به زائران غیر ایرانی تقدیر و تشکر کردند.

این زائران پس از بازدید از مجموعه آستان قدس رضوی و شهر مشهد مقدس به شهرهای قم، تهران نیز سفر می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *