جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۵

زیباکلام: رسانه ملی هیچ‌گاه مرا «بایکوت» نکرد

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 408704
یک فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه هیچگاه در رسانه ملی بایکوت نشده‌ام گفت: بعد از سال ۸۸ در برنامه‌های متعددی در رسانه ملی شرکت کردم، اگر قرار بود بگویند نباید از زیباکلام استفاده کنیم برای همان چند برنامه‌ای هم داشتم دعوت نمی‌شدم.
زیباکلام: رسانه ملی هیچ‌گاه مرا «بایکوت» نکرد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، چندی پیش خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا گفت‌وگویی از عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما منتشر کرده است و در این گفت‌وگو آمده است:"ضرغامی در پاسخ به سوال دیگری٬ مبنی بر اینکه این ویژگی را در حالی بیان می‌کنید که از اصلی‌ترین انتقادات به ریاست شما در سازمان صداوسیما نادیده گرفتن یک جناح سیاسی در برنامه‌های رسانه‌ ملی است، گفت: آن مسئله در چارچوب اهداف صداوسیما بود." همانطور که در سئوال جناح سیاسی خاصی مطرح نشده است ولی اصلاح‌طلبان با ربط دادن جواب رئیس سابق سازمان صداوسیما به جریان فکری خود به نحوه مدیریت سازمان صداوسیما هجمه وارد کردند اما گفت‌وگوی خبرگزاری تسنیم با صادق زیباکلام از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب از موضع دیگر صداوسیما حکایت دارد.

صادق زیباکلام از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه هیچگاه در رسانه ملی بایکوت نشده‌ام گفت: بعد از ۲۲ خرداد سال ۸۸ در برنامه‌های متعددی در رسانه ملی شرکت کردم، اگر قرار بود بگویند نباید از زیباکلام استفاده کنیم برای همان چند برنامه‌ای هم داشتم دعوت نمی‌شدم.

وی در مورد برنامه‌هایی که به صورت زنده در رسانه ملی حضور داشته است، اظهار داشت: برنامه‌ای به مناسبت ملی شدن صعنت نفت بود که بنده، آقای کاشانی و آقای موسی نجفی روی آنتن رفت که بحث‌ها به دوره رضا شاه کشیده شد. برنامه‌ای را با آقای مطهری داشتم که در مورد انقلاب اسلامی صحبت کردیم.

این فعال اصلاح‌طلب افزود: برنامه زنده‌ای نیز با حضور آقای خسروپناه داشتم که در مرد روشنفکری، غرب و اسلام صحبت کردیم. همچنین برنامه‌ای را نیز با حضور آقای شهریار زرشناس داشتم.

زیباکلام با بیان اینکه چند برنامه هم داشتم که به صورت زنده پخش نشد نیز اظهار داشت: برنامه‌ای با حضور علی خضریان داشتیم که در مورد شورای عالی انقلاب فرهنگی و اسلامی شدن دروس علوم انسانی بود.

وی افزود: همچنین یک بار هم از صداوسیما به دانشکده آمدند و در مورد عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت کردم.

این فعال اصلاح‌طلب در مورد برنامه‌هایی که در رادیو به بیان نظرات خود پرداخته است نیز گفت: در رادیو گفت‌وگو برنامه‌ مفصلی راجع به بحث لیبرالیسم، اسلام و حکومت اسلامی بود که به صورت زنده پخش نمی‌شد و دو روز در هفته بحث‌های ما را پخش می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
این اصلاح طلب های زنجیره ای عادت دارند شلوغش کنند و از کاه کوه بسازند بعد با شرمندگی تکذیب کنند البته اینقدر رو دارند که شرمنده هم نمیشن
این معلوم نی با خودش چند چنده یکبار به قالیباف که انصافا کار های زیربنایی خوبی کرده رو به توهین میکشه یکبار هم .......
صد البته اگر تقوا نبود پشتش مطمئن باشید حرف حق در نمیاد :ان تتقوا اللله یجعل لکم فرقانا
مهندس چیز
Iran, Islamic Republic of
اما من را چیز کرد
ٓجٓفنگ كلام !!؟؟
مگه ميشه كسيكه اسباب خنده ، وشادى مردمه بايكوت
بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلاه قرمزى و جيگر !!؟؟
نكنه قابل ندونسته ؟! اصلا مگه قراره رسانه ملى هر كس و
نا،،،،يرو با كت يا بدون كت ، كنه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!