سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

روایت جیرانی از ترور دانشمندان ایرانی

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 408686
کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» - درباره آخرین روند تولید پروژه‌اش گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه پایان رسیده است و در حال حاضر در «بلوار پژوهش زیست فناوری» مشغول ضبط بخش‌های انرژی هسته‌ای قصه هستیم.
‫به گزارش جهان، این کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که نگاری عابدی آخرین بازیگری بود که به گروه بازیگران سریال «تعبیر وارونه یک رویا» اضافه شد.

جیرانی درباره اینکه در حال حاضر کدام بازیگران مقابل دوربین «تعبیر وارونه یک رویا» بازی دارند؟ بیان کرد: اکنون در دکور ساخته شده‌ِ‌ی سازمان پژوهش زیست فناوری مشغول تصویربرداری هستیم و اکثر بازیگران از جمله فرهاد قائمیان‌، پانته‌آ بهرام‌، امیر جعفری‌، داریوش ارجمند‌، قاسم زارع و ... در این بخش از تصویربرداری که مربوط به انرژی هسته‌ای می‌شود‌، مقابل دوربین خواهند رفت. لوکیشن‌های بعدی ما در این مجموعه بیشتر پراکنده هستند و در خیابان‌های تهران مشغول به کار خواهیم شد.

کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» همچنین اعلام کرد: تصویربرداری این سریال بعد از عید به پایان می‌رسد؛ ضمن اینکه همزمان تدوین این مجموعه نیز توسط سیاوش کردجان در حال انجام است و بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز این پروژه انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با موضوع ترور و شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است.

تهیه‌کنندگی این مجموعه را سید کمال طباطبایی بر عهده دارد. همچنین لازم به یادآوری است که سریال «تعبیر وارونه یک رویا» قرار است پایان فروردین ماه ۹۴ از شبکه اول به روی آنتن برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *