جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سردار باقرزاده:

۱۸۰ دانشگاه در نوبت تدفین شهدا هستند

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 408418
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۱۸۰ دانشگاه در سراسر کشور در نوبت تدفین شهدا هستند.
به گزارش جهان، سردار سیدمحمد باقرزاده در حاشیه اجلاسیه ۶۲۵ شهید سرافراز شهرستان دامغان که با حضور استاندار سمنان، نمایندگان ادوار مجلس از حوزه انتخابیه دامغان، شمار زیادی از مسئولان و عموم مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار داشت: در برهه کنونی، ۱۸۰ دانشگاه در سراسر کشور در نوبت تدفین شهدا هستند.

وی تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ماه آینده تشییع پیکر گلگون دو شهید گمنام را در دانشگاه‌های استان سمنان خواهیم داشت.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تشییع پیکر مطهر شهدا در نقاط مختلف کشور به پیشنهاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام، امسال هم‌زمان با ایام فاطمیه اول در دانشگاه‌های استان سمنان تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.

باقرزاده با اشاره به تأثیرات مثبت و معنوی تشییع پیکر شهدا در کشور، خواستار انس بیشتر با شهدا به‌ویژه شهدای گمنام مدفون در نقاط مختلف کشورمان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *