جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

طرح موفق دولت روحانی چیست؟

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 408370
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول نظام سلامت از طرح‌های دولت دکتر روحانی است که برای رفع مشکلات مردم محروم اجرا شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی امشب در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران شرکت در کاروان نوآوران سلامت ‌را از اهداف سفر به بوشهر دانست و گفت: با توجه به اینکه کاروان نوآوران سلامت در استان بوشهر مستقر است طبق برنامه نوبت حضور من در این کاروان سی‌ام بهمن است.

وی نشست‌ با استاندار بوشهر برای بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی استان از دیگر برنامه‌های سفر به بوشهر دانست.

هاشمی به طرح تحول نظام سلامت پرداخت و با بیان اینکه این طرح از طرح‌های دولت دکتر روحانی است ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت از طرح‌های دولت دکتر روحانی است که برای رفع مشکلات مردم محروم اجرا شده است.

‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف از تشکیل نوآوران سلامت را برای خدمات به مناطق محروم کشور دانست و بیان داشت: شعبه شرق نوآوران سلامت در مشهد راه‌اندازی شده که به مناطق شرقی‌ کشور خدمات ارائه می‌دهد و امیدواریم شعبه‌های دیگر آن راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *