پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
فردا برگزار می‌شود؛

اختتامیه چهارمین هم‌اندیشی سینما‌انقلاب

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 408323
محفل پایانی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب روز جمعه در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار می شود.
اختتامیه چهارمین هم‌اندیشی سینما‌انقلاب
به گزارش جهان به نقل از ستاد خبری چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب، ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی با اعلام برنامه های محفل پایانی هم اندیشی چهارم اعلام کرد: برنامه های هم اندیشی سینما انقلاب امسال که برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود، روز جمعه از ساعت ۱۶ در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه با اعلام لیست تقدیرهای امسال به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: در روز پایانی هم اندیشی چهارم نمایش فیلم های " طعم شیرین خیال " به کارگردانی کمال تبریزی و " چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت " به کارگردانی وحید جلیل‌وند به نمایش درخواهند آمد و سپس از منظر حوزه‌های مختلف علوم انسانی با حضور اساتید مربوطه تحلیل و بررسی خواهند شد.

دبیر اجرایی هم اندیشی ادامه داد: محفل پایانی شاهد قرائت گزارش فعالیت محفل سینمایی امسال سینما انقلاب از سوی روح الله رجبی دبیر هم اندیشی و دبیر جنبش رسانه انقلاب خواهد بود.

باقری با اشاره به آیین تقدیر هم اندیشی چهارم تاکید کرد: بخش مهمی از محفل پایانی امسال قرائت لیست آثار سینمایی، اساتید، منتقدان و رسانه های یاری رسان به هم اندیشی چهارم خواهد بود.

لازم به یادآوری است که شرکت علاقه مندان در محفل پایانی آزاد بوده و همچنین می توانید برای دسترسی به اخبار هم اندیشی سینما انقلاب و اخبار سایر رویدادهای جنبش رسانه انقلاب به سایت این مجموعه به آدرس www.cinemaenghelab.ir مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *